"הרגשתי שליאור לא מבין אותי, שהכל סוגר עליי": גל רפאלוב בווידוי אמיץ

play
גל רפאלוב, ליאור רפאלוב | מסך אינסטגרם
מחוץ לקווים, 9.5: ריאיון עם גל רפאלוב 12:56

אשתו של כוכב מכבי חיפה חשפה באומץ כי סבלה מתת משקל: "הייתי אוכלת תפוח והולכת לישון. אני רואה את התמונות ולא מאמינה שזו אני"

(גודל טקסט)

גל רפאלוב, אשתו של ליאור רפאלוב, החליטה לחשוף באומץ לב בפני עשרות אלפי העוקבים שלה באינסטגרם את העובדה שסבלה מתת תזונה. בת ה-33 שיתפה היום (שני) פוסט באינסטגרם, בו היא חשפה את ההתמודדות שלה בשנים האחרונות.

גל כתבה: "היום לפני חצי שנה החלטתי שאני עושה שינוי. כולכם כבר יודעים שביוני לפני שנה ליאור עבר למכבי חיפה. רק עברנו לבית חדש ובהחלטה משותפת עם ליאור, בצעד אמיץ, החלטתי שהשנה הזאת אני והילדים נשארים בבלגיה ולאחר מכן הוא יחבור אליינו ונמשיך לחיות שם כרגיל". 

גל המשיכה להסביר מה עבר עליה מאז המעבר: "זו הייתה חצי שנה מאתגרת – שלושה ילדים, עסק, בית ועוד מלא דברים שהתמודדתי איתם ביום יום. הרגשתי שפשוט הכל סוגר עליי. היו ימים שבקושי הייתי אוכלת, היה מגיע ערב והייתי אוכלת תפוח והולכת לישון. הרגשתי שהגוף שלי קורס, לא היה לי תיאבון ולא רציתי לאכול, ההתמודדות הנפשית הזאת גרמה לי לקרוס. אני זוכרת שיחות על גבי שיחות שליאור היה אומר לי שאני רזה מידי ומה קורה לי ולמה אני לא אוכלת. הרגשתי שהוא לא מבין אותי, הרגשתי שאף אחד לא מבין אותי. לא הייתי מסוגלת לאכול, הייתי כבויה ובעיקר עושה הכל על אוטומט עד שבסוף ספטמבר החלטנו שזהו, אני חוזרת". 

החצי השני של רפאלוב המשיכה וחשפה בכנות: "הרגשתי שאני לא בריאה ואולי אני צריכה טיפול. אני מטפלת בכולם ודואגת לכולם, אבל מה איתי? איך אמא שלי תמיד אומרת, 'אמא מאושרת – ילדים מאושרים'. ואז הגיעה השבת השחורה, הכל השתנה וחזרתי . עבדתי על עצמי, על הנפש, אין דבר כזה יותר 'לדלג' על ארוחות. אני חיה אורח חיים בריא, אם זה מבחינת אימונים, תזונה, מתכונים וחשוב לי להעביר את זה לילדיי – שאמא היא אמא בריאה. היא אוכלת, היא מתאמנת, היא חזקה ואין דבר כזה להשאר רעבה או ללכת לישון בלי לאכול. אני רואה את התמונות ואני לא מאמינה שזאת אני. להיות רזה זה בסדר, כל עוד את בריאה, אוכלת וחיה אורח חיים בריא", סיכמה.

עוד באותו נושא: גל רפאלוב, ליאור רפאלוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי