שמלה שקופה בצבע גוף: הזוגית של כוכב טוטנהאם הותירה אותנו פעורי פה

קנדי אלכסה | אינסטגרם

לזה אנחנו קוראים "פצצה לחיבורים"

(גודל טקסט)

אמרתם טוטנהאם, אמרתם מנור סולומון. עבורנו הישראלים, כל מה שמשנה זה לראות את הנציג שלנו חוזר להעיף ניצוצות על כר הדשא ולהמם את הפריימרליג לצד ארוסתו הטרייה, דנה וושצ'ינה. כבר סיפרנו לכם בעבר על כך שהאנגלים מתלהבים מהיופי של הישראלית, ואנחנו במדור מצאנו חברה ליציע הכבוד, שיחד עם החצי השני של מנור מעלה את רף היופי. הכירו את קנדי אלכסה, זוגתו של ג'יימס מדיסון, שהותירה אותנו פעורי פה אחר הפוסט האחרון שלה. 

הקשר ההתקפי בן ה-27 צמוד חזק לאלכסה, ששיתפה תמונה מהחופשה החלומית שלהם באיי טרקס וקייקוס כשהיא לובשת שמלה בצבע גוף שקופה לחלוטין. 69 אלף העוקבים שלה יכלו לראות שהחלק העליון חושף לחלוטין את החזה, מה שגרם להתלהבות גדולה ושלל פירגונים. הכדורגלן שלה הגיב גם הוא וכתב "חרדל", כשלא ברור אם התכוון לצבע של השמלה או אולי לשם חיבה שמהלל את היופי של קנדי.

בגיל 29, אשת הכדורגלן הציגה גזרה חלומית אחרי שילדה את התאומים שלהם בקיץ שעבר, ושלוש שנים קודם לכן את בנם הבכור. מדיסון, לא מרבה לשתף תמונות עם בת הזוג שלו, למעשה, הפעם האחרונה ששיתף תמונה זוגית הייתה בתחילת 2021. הוא פחות "חולק" את היופי שלה עם שני מיליון העוקבים שלו, אבל את הילדים שלו הוא דווקא מראה באופן עקבי. בנוסף, השניים גם מעולם לא נישאו והאוהדים הרבים תוהים לעצמם מדוע. לפחות הוא מפרגן לפוסטים שלה באופן קבוע, מקווה שגם בחיים האמיתיים הוא עושה זאת. 

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי