שונא ישראל או מנסה להוכיח לאקסית? הכדורגלן שרימה את עדן פינס נחשף

dfedd | אינסטגרם

כשהיה מאורס לדוגמנית הישראלית, הכדורגלן הנורבגי מתיאס נורמן דיבר בעברית. עכשיו האמת התגלתה

(גודל טקסט)

לפני חודשיים הודיעה הדוגמנית הבינלאומית עדן פינס על הפרידה שלה ושל הכדורגלן הנורווגי מתיאס נורמן, אחרי פחות מחצי שנה של אירוסין וההבנה שהדרכים שלהם "לא הולכות לאותו המקום". כזכור, השניים הכירו בשידוך בזכותו של אלי דסה, ששיחק עם הקשר האחורי במוסקבה וההתאהבות שלהם עוררה עניין רב בכל העולם. הוא היה מאוהב בה עד מעל הראש, דיבר עברית בלי סוף והם היו נפגשים בעיקר בדובאי בשנה האחרונה. 

נורמן משחק בליגת העל הסעודית בקבוצת א- ריאד, ופינס הגיעה לפגוש אותו בתדירות גבוהה  בדובאי כיוון שאינה יכולה להיכנס לערב הסעודית עם הדרכון הישראלי. החתונה הייתה בפתח, אבל הכול התבטל והוא- התהפך לגמרי. למרות האהבה שלו לישראל, כפי שסיפרה הדוגמנית הישראלית, נורמן בחר דווקא בצד הפלסטיני בסוף השבוע האחרון. הכדורגלן שיתף בסטורי שלו וידאו עם דגל פלסטין ומאות מתפללים, וכתב: "אלחמדולילה". אוהב את ישראל? נראה שמאז הפרידה והורדת העוקב, הוא מנסה להוכיח משהו לאקסית שלו? 

קרוב לשני מיליון עוקבים יש לו והוא מקבל לא מעט הודעות שנאה מאז ששיתף אתמול (שבת) בחשבון שלו, בו שוב כתב 'אלחמדולילה': "תמשיכו לשנוא, אני רודף אחרי הטוב". פינס, לעומתו, תקפה מפגינים שהגיעו למחאות לציון יום הנכבה בחודש שעבר כשכתבה: "חבורה של זבלים, מפגינים ומציינים את יום הנכבה. חבורה של פח אשפה שמקבלים פה זכויות שלא יקבלו בשום מדינה אחרת. מקבץ של אנשים בלי בושה ובלי מוח, שהאזרחות צריכה להשלל להם עוד אתמול! ואיך הממשלה שלנו נותנת לזה לקרות? בשם הדמוקרטיה?! חלאס!". היא אגב, מבלה עם מרקו וראטי ואשתו ג'סיקה באיביזה בימים אלו, ונראה שלא מזיזות לה הדעות הפרו פלסטינאיות של האקס. 

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי