הכירו: הסלובקית שתביא את הניצחון על אנגליה?

ברבורה שקריניאר | אינסטגרם

ברבורה שקריניאר, אשתו של קפטן נבחרת סלובקיה מילאן שקריניאר, בטוחה שלנבחרת יש סיכוי להפתיע ומגלה איך היא מכינה את בעלה למשחק

(גודל טקסט)

הערב (ראשון, 19:00, ספורט1) סלובקיה תגיע במצב רוח נהדר למשחק מול אנגליה, אחרי שניצחה את בלגיה במשחק הראשון ונראתה טוב לכל אורך הדרך. גם הפעם לנבחרת של פרנצ'סקו קלצונה אין מה להפסיד, היא מרגישה נוח בעמדה הזו וּמי שמרגיש טוב במיוחד הוא הקפטן, מילאן שקריניאר, שאשתו, ברבורה, תופסת כותרות בתקשורת בגרמניה. 

"הערב נפתיע אותם", כתבה אשת הכדורגלן הסלובקית בסטורי שלה לקראת המפגש מול האנגלים שנמצאים בלחץ. היא בגרמניה לאורך כל הטורניר עם הילדה שלהם, תומכת בבלם ועל הדרך גם מגדילה את מספר העוקבים שלה באינסטגרם. אמנם הסלובקית הכי מפורסמת שאנחנו מכירים היא ורוניקה רג'אק, אבל הנה הזדמנות טובה להכיר לכם את החצי השני של בלמה של פריז סן ז'רמן, שתגיע לעודד את הנבחרת במאני טיים הכי קריטי ביורו.

האוהדת השרופה של בריידי, לעומתה, מחזיקה כבר ב-7 מיליון עוקבים באינסטגרם ולצערה של נבחרת סלובקיה, היא דווקא בטוחה שצרפת ואנגליה יגיעו עד הסוף. ברבורה, אשתו של שקריניאר, מחזיקה בחמישים אלף עוקבים ומעודדת את בלם הנבחרת. היא שיתפה את העוקבים שלה כשנשאלה מה היא אומרת לו לפני משחק: "תמיד אני אומרת למילאן, תחייך ותהנה, אתה עובד בעבודה הכי טובה בעולם". 

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי