"לא יכול להתרכז בכדורגל": אשתו של השוער הגרמני שרפה את מיקונוס

איזבל גולרט | אינסטגרם

קווין טראפ לא זומן לסגל גרמניה ביורו. במקום זאת, הוא מבלה עם דוגמנית העל איזבל גולארט באי היווני - וקל להבין את הטענה לפיה היא "מסיחה את דעתו מכדורגל"

(גודל טקסט)

הפעם האחרונה שבה אשת הכדורגלן הלוהטת איזבל גולארט כיכבה במדורנו הייתה בחודש שעבר, אז פרסמנו כי בפרנקפורט מודאגים לגבי השוער שלהם, קווין טראפ, שאשתו דוגמנית העל "מסיחה את דעתו" מכדורגל. על פי ה'בילד' הגרמני, הזוגיות של הברזילאית בת ה-39 והגרמני בן ה-33 היא נושא שעולה כל יום בחדר ההלבשה של הקבוצה, מה שמדאיג את ראשי המועדון שלטענתם דעתו של מי שעומד בין הקורות מוסחת בשל הדרישות המופרזות של אשתו.

הפרסום הזה רק העלה את מדד הפופולריות של הכדורגלן ודוגמנית העל, שמנכסים לעצמם עוד ועוד מיליונים של עוקבים ברשתות החברתיות ובימים האחרונים יש לכך סיבה נוספת. טראפ, שנותר מחוץ לסגל נבחרת גרמניה ביורו הנוכחי, ניצל את חופשת הקיץ והמריא עם החצי השני שלו לאי האהוב ביותר על כדורגלנים בכל העולם, מיקונוס. ומה החליטה לעשות הברזילאית ברגע שנחתו? כמובן, להוריד את הבגדים, להצטלם ולשתף הכל בפני 4 וחצי מיליון העוקבים שלה באינסטגרם. 

"בחזרה מתחת לשמש היוונית""", כתבה אשת השוער וזכתה למטר של תגובות כשהבולטת מהן הייתה: "אם אלוהים היה בשר ודם, הוא היה את". הזוג המפורסם נהנה מהפינוקים שיש לאי היווני להציע ואף כיבדו בנוכחותם את הפתיחה של מלון "אננדס מיקונוס" החדש, שם כמובן שהו ללא עלות. את התמונות הרותחות שלה מי שמצלם הוא לא אחר מבעלה, שעושה את זה גם בשוטף כשהם יחד בגרמניה וזכה לביקורות רבות על כך שזה "מסיח את דעתו מכדורגל והוא כבר לא זורק את עצמו על כל כדור". עם אישה כמו איזבל, בהחלט אפשר להבין את הסיבה לכך. 

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי