בזמן שדניאל פרץ ניצח: המחווה המטורפת של נועה קירל

נועה קירל | יחצ אדידס

זה מה שעשתה בת הזוג כשהשוער המצטיין עמד בשער הנבחרת האולימפית

(גודל טקסט)

אל אירוע היורו של נותנת החסות הרשמית של הטורניר, אדידס, הגיעה נועה קירל, פרזנטורית המותג בישראל, בלוק מיוחד המורכב מ-30 חולצות יורו שנתפרו מחדש ויצרו את הפרינט היפהפה של המעיל. אתמול (שני) בזמן שדניאל פרץ החצי השני של כוכבת העל עושה את ההכנות לעלות עם סרט הקפטן על הדשא בפארק דה־פראנס למשחק הפתיחה של הנבחרת עד גיל 23 בטורניר האולימפי מול מאלי, נועה השאירה את המוזמנים פעורי פה.

איזה לוק. נועה קירל
dd |

זה לא קרה רק הודות להופעה המשוגעת שנתנה כגולת הכותרת של האירוע בו הוקרן המשחק בין צרפת לבלגיה, אלא הרבה בזכות הלוק מתחת למעיל. חיית הבמה לבשה אאוטפיט שהורכב מ-60 זוגות נעלי אדידס שפורקו והורכבו מחדש כמחוך, מכנסיים ומגפונים. לטאץ' הסופי השתמשו המעצבים תום רוזיליו ואיה לצטר ביותר מ-10 שעוני וינטג שנאספו לאורך תקופה ואיתם עשו את הגימורים והסטיילינג ללוק המחרפן.

בזמן שפרץ והנבחרת שלו הביסו 1:5 את מכבי חיפה במשחק הכנה לפני היציאה למחנה אימונים בוורשה, נועה לקחה חלק באירוע הגדול ושיתפה שלבן הזוג שלה אין הרבה זמן פנוי לצפות במשחקי אליפות אירופה. אשת הכדורגלן העסוקה הספיקה אפילו לצפות בשוער שלה מצטיין בין הקורות במשחק מול חיפה בעת שהתארגנה למופע שלה, ובאחת העצירות שלו צעקה "אין, זו גאונות, פשוט גאונות". עכשיו כל שנותר הוא לשריין לה כרטיס לפריז. 

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי