Sport1 Banner

אגדת הכדורגל שכב עם 700 נשים – ואז באה ההצעה לככב בסרט פורנו

play
קריירה מבטיחה נגדעה? אנטוניו קסאנו | אימג'בנק GettyImages
שחקני מילאן זלאטן איברהימוביץ', אנטוניו קסאנו חוגגים

אנטוניו קסאנו היה פלייבוי עד שהתמסד לפני יותר מעשור, אבל את הבמאי המפורסם רוקו סיפרדי זה לא עניין והוא הציע לו להשתתף בסרט פורנו. ואיך השיב כוכב העבר?

(גודל טקסט)

כדורגלן העבר אנטוניו קסאנו (41) הוא אחד החלוצים הזכירים ששיחקו בנבחרת איטליה, ברומא, מילאן, אינטר וגם בריאל מדריד. עוד בימים שהיה שחקן פעיל, סיפר באחד הראיונות עימו ששכב עם מספר של בין 600-700 נשים – וזה רק בשלב המוקדם של קריירת המשחק שלו. ב-2011, אז זכה באליפות עם מילאן, הוא החליט להפסיק עם הבלאגנים והתחתן עם שחקנית הכדורמים קרולינה מרסיאליס.

אנטוניו קסאנו במשחק צדקה
קריירה מבטיחה נגדעה? אנטוניו קסאנו | אימג'בנק GettyImages

היום, כשהוא נשוי פלוס שניים, קסאנו סיפר בפודקאסט שלו "מדברים עם אנטוניו" שקיבל הצעה להשתתף בסרט "למבוגרים בלבד" מכוכב הפורנו האיטלקי והבמאי רוקו סיפרדי. סיפרדי, שמוכר היטב בתעשיית הפורנו העולמית ובפרט בארצו, הציע לכדורגלן "לככב באחד מהסרטים שלו, כשכל העלילה תתרכז סביב כדורגלן שובר לבבות שכל הנשים נופלות שדודות לרגליו". הוא סירב להצעה בנימוס.

הבמאי פרסם סרטון בו הופתע מהסירוב של הכדורגלן ואמר: "קסאנו סיפר שהוא היה עם מאות נשים בחייו, ככה שההצעה שלי בכלל לא צריכה להוות בעיה". קרולינה, אשתו של הכדורגלן, אמנם לא חשפה עם כמה גברים הייתה בחייה, אך היא גם מאמינה בתוכן מיני, ומשתפת למעלה מרבע מיליון העוקבים שלה בתמונות אמנותיות בעירום ושלל סרטוני וידאו בהם היא מתלבשת. ויוה איטליה.

עוד באותו נושא: אנטוניו קסאנו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי