בשיתוף פעולה עם פלייבוי: אשת הכדורגלן עוברת כל גבול

ג'סיקה גואיצ'ה | אינסטגרם

ג'סיקה גואיצ'ה, בת הזוג של אקס ברצלונה מארק ברטרה, ידועה בתור אחת שמחוברת לטבע ומרגישה "הכי בנוח כשהיא עירומה". פלא שעכשיו היא משתפת פעולה עם פלייבוי?

(גודל טקסט)

תמיד אומרים שהתמדה משתלמת. אשת הכדורגלן הספרדיה ג'סיקה גואיצ'ה תעיד על כך בעצמה. בת הזוג של אקס ברצלונה מארק ברטרה, ידועה בתור אחת שמחוברת לטבע ומרגישה "הכי בנוח כשהיא עירומה". לראייה, לפני מספר חודשים הצטלמה לראשונה בעירום מלא ושברה את כל שיאי הרשתות החברתיות עם הפוסט החושפני שלה. 

עוד ועוד תמונות שלה בעירום, או ללא חלק עליון, או עם אחד מבגדי הים החושפניים שלה, גרמו למותג הכי מזוהה עם עירום נשי בעולם לעשות מהלך. בפלייבוי, המותג המפורסם ביותר בהצגת עירום נשי, החליטו לשתף פעולה עם מותג בגדי הים של אשת הכדורגלן, ‘goi'. החצי השני של קשר ריאל בטיס שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה סרטון המציג שפנפנות פלייבוי מכל הזמנים וכתבה: "משהו ענק מגיע". 

"השמועות נכונות", הוסיפה ג'סיקה בחשבון העסקי של מותג בגדי הים, "פלייבוי ו- goi בדרך משותפת ונעלה לאוויר ב-11 ביולי. רוצה להיות השפנפנה הבאה שלנו?" האם מפתיע שהמותג של יו הפנר פנה לאשת הכדורגלן הלוהטת בעולם והאם זה אומר שנראה אותה מצטלמת לפלייבוי בקרוב? התשובות בשבוע הבא. כזכור, הספרדייה התראיינה לפודקאסט "לה פוטורה"בעקבות תמונות העירום שלה, וחשפה שנמשכה לאקס ברצלונה מהרגע הראשון בו נפגשו בהופעה. בחור בר מזל. 

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי