אשת הכדורגלן המפורסמת שוברת את הרשתות בחולצה שקופה

מרתה דיאז | אינסטגרם

מרתה דיאז כבר לא עם סרחיו רגילון, אבל נהנית באיביזה, מטריפה את הרשת ובינתיים מתחילות גם ספקולציות על קאמבק

(גודל טקסט)

אמנם היא כבר לא אישה של כדורגלן כבר למעלה משנה, אבל אי אפשר לשכוח את כוכבת הרשת הספרדיה מרתה דיאז, אחריה עוקבים רק 3.3 מיליון עוקבים באינסטגרם, במיוחד לא אחרי הפוסט האחרון ששיתפה. בתחילת 2023 דיאז נפרדה ממי שהיה חברו לקבוצה של מנור סולומון בטוטנהאם, סרחיו רגילון. הקשר של ברנטפורד  ודיאז סיימו את מערכת היחסים שלהם אחרי ארבע שנים דביקות במיוחד, וזמן קצר לאחר מכן השם שלה שוב עלה לכותרות לאחר שנקשרה עם כדורגלן אחר, והוא במקרה גם חבר טוב שלו וגם רווק מבוקש – ז'ואאו פליקס.

עדיין לא ברור מה יעלה בגורל היחסים של הספרדיה הלוהטת בת ה-23, אבל בינתיים היא ממשיכה לשגע את המעריצים שלה והפעם בחולצה שרופה ללא חזייה ששברה את אינסטגרם. דיאז העלתה סדרת תמונות, ביניהן תמונה שלה עם חולצה לבנה שקופה ועליה הכיתוב: "אני יודעת שאני המועדפת עליך". אשת הכדורגלן לשעבר כתבה: "הרבה איביזה, הרבה שמש והרבה משפחה ואנשים יפים". 

אלפי תגובות קיבלה דיאז "האלוהית" על התמונה המדוברת, כשמה שבעיקר עניין את העוקבים היא שאלה אחת שחזרה על עצמה שוב ושוב בתגובות: "האם עשית ניתוח?" הכוכבת הצעירה התעלמה מהשאלה והמשיכה לשדר עסקים כרגיל מהאי הספרדי. בארצה תוהים האם הקשר עם המגן צפוי לקאמבק, מאחר שעד היום לא מחקה תמונה אחת איתו מחשבון האינסטגרם שלה, צעד לא טיפוסי זמן רב כל כך אחרי פרידה. 

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי