רגע לפני חצי הגמר: הבשורה המטורפת של אשת הכוכב האנגלי

סשה אטווד | אינסטגרם

ג'ק גריליש אמנם לא יעלה לדשא בדורטמונד, אבל הזוגית סשה אטווד בישרה לו משהו משמח אפילו יותר מזכייה ביורו

(גודל טקסט)

הוא אמנם נותר מחוץ לסגל של נבחרת אנגליה ביורו, אבל כוכבה של מנצ'סטר סיטי, ג'ק גריליש, הצליח לפצות על האכזבה עם הבשורה הכי משמחת בעולם. כזכור, גארת סאות'גייט הפתיע מדינה שלמה כשהחליט לנפות את הקשר ההתקפי מסגל הנבחרת. חבריו השחקנים נותרו בהלם, כך גם גריליש עצמו היה המום ונסער מהבשורה אך לא התעמת עם מאמנו ועזב את המחנה בצורה מקצועית ואתמול (ראשון), הצליח לעלות חיוך על פניהם של מיליוני אנגלים.

מחוץ לכר הדשא, הכדורגלן בן ה-28 ובת הזוג שלו סאשה אטווד הכריזו על הריון ראשון בחשבון האינסטגרם שלה אחריו עוקבים קרוב ל-300 אלף איש. "חצי ממני, חצי ממך – מעבר לבני מזל" כך כתבה אשת הכדורגלן על גבי תמונה של הבטן ההריונית שלה אותה מלטפות ידיו של הכדורגלן שלה. את אותה התמונה בדיוק שיתף גריליש בחשבון האישי שלו בפני 9.2 מיליון העוקבים שלו והוסיף: "הברכה הכי גדולה בחיים".

השניים, לא תייגו אחד את השנייה ואף ויתרו על האופציה של פוסט משותף, מה שמקובל בקרב זוגות שרוצים לחלוק את אותה התמונה ברגעים מיוחדים. מעבר לאיחולים מחבריו לקבוצה וממעריצים, היו הרבה שביקרו את העובדה שגריליש עומד להיות אבא. "גריליש לאבהות? הנה עסקה שכנראה לא תצליח", "האם שיכרות וטמטום עוברים בגנים? שיהיה בהצלחה" היו חלק מהתגובות המאד לא מחמיאות שקיבל.

התגובות היו חריפות עד כדי כך שסאשה נאלצה לסגור את האופציה להגיב לה על הפוסט.  "הלבבות של כל הנשים הצעירות בבריטניה נשברו כעת" כתבה עוקבת והזכירה לכולם את עברו של גריליש. כזכור, על פי פרסומים בממלכה הקשר בגד בזוגתו מספר פעמים, היא תפסה אותו סלחה לו פעם אחר פעם, וכעת מופנית ביקורת על כך שהיא מביאה ילד עם גבר "שמזלזל" בה ולא מעריך אותה. השניים החלו לצאת עוד מימי התיכון, לא התחתנו, אבל החליטו להרחיב את התא המשפחתי. 

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי