בפרצופם של האנטישמים: בתו של אגדת הכדורגל פורצת גבולות

סאן מזרחי | אינסטגרם

דוגמנית העל סאן מזרחי, בתו של אלון מזרחי האגדי, שוב בכותרות - ומשתיקה את כל המבקרים והשונאים

(גודל טקסט)

זו ממש לא הפעם הראשונה שאנחנו מספרים לכם על סאן מזרחי, בתו של אגדת העבר אלון מזרחי, שפורצת גבולות בעולם הדוגמנות. הדוגמנית בת ה-25 שהצטלמה כבר לרשימה מכובדת של מותגי על, כיכבה לפני חודשיים בקמפיין של רשת  האופנה הענקית ZARA והפוסט ששיתף המותג הספרדי בפני מיליוני העוקבים גרם לסערה ברשתות החברתיות רק מעצם היותה של הפרזנטורית ישראלית יהודייה.

עכשיו, אחרי שטיפסה לפסגה בשקט ובאלגנטיות, מזרחי הצעירה קוצרת את הפירות. אתר מודלס.קום פירסם את רשימת 50 הדוגמנים המצליחים בעולם ומי לדעתכם נכנסה לעשירייה הפותחת? אחרי עונה מלאת קמפיינים, תצוגות אופנה ואירועי ענק "אלו הכוכבים שהותירו את חותמם והולכים להיות הדבר הבא בתעשיית האופנה", כתבו באתר הנחשב אחריו עוקבים קרוב למיליון איש.

למרות אלפי תגובות אנטישמיות ופרו פלסטינאיות, מזרחי התברגה במקום השמיני ברשימת הדוגמנים המצליחים של השנה ואין גאווה גדולה מזה. לצד דגל ארצות הברית, בריטניה, ג'מייקה וסלובניה, התנוסס לו דגל ישראל בצמוד לשמה של הדוגמנית הישראלית שעושה לנו הרבה כבוד. 

כיום היא חתומה בסוכנות 'אינץ מודלס' ומול סוכנויות נוספות בניו יורק, ברצלונה, לונדון, מילאנו ופריז. חלק מהתארים בהם זכתה במהלך הקריירה שלה הוא "Top Breakout" של אתר "מודלס", שזיכה אותה במקום הראשון במגזין Vouge לדוגמניות המבטיחות לשנת 2023, והיא ממשיכה לקטוף קמפיינים ולטפח את המותג העולה בעולם הדוגמנות שנקרא, סאן מזרחי.  

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי