פחד אלוהים ישמור: הישבן של מישל שיגע את אירופה

מישל גרציג | אינסטגרם

תמונה שהעלתה זוגתו של שוער ריאל מדריד מהחופשה באיביזה - גרמה לכל הלסתות להישמט. כך הגיב בעברית הבלגי, ש"זכה בכל הקופה"

(גודל טקסט)

הביקור האחרון של מישל גרציג וטיבו קורטואה בישראל השאיר אותנו עם טעם של עוד, ולשמחתינו אחרי סוף השבוע הזה, השם שלה לא יורד מהכותרות במדורי הרכילות באירופה. הדוגמנית הישראלית (27) שיתפה אלבום תמונות בפני 774 אלף העוקבים שלה באינסטגרם, מהחופשה החלומית שלה ושל השוער הבלגי באיביזה. תמונה אחת גרמה לכל הלסתות להישמט לרצפה.

"מישל גרציג מושלמת. טיבו קורטואה זכה בכל הקופה", נכתב במדור "טיקיטאקאס" הספרדי על גבי תמונה של מישל בביקיני קטנטן חושפת ישבן וברקע שוערה של ריאל מדריד מחייך חיוך קטן המרמז: "איזו שווה אשתי". העוקבים ברשתות התמוגגו מהחוויות אותן שיתפה אשת הכדורגלן וכתבו: "השגרירה הכי טובה שיש למדינת ישראל. מראה כמה יופי מגיע מהמדינה הקטנה הזאת". התמונה הגיעה לכל מדורי הרכילות באירופה כשכל הכותרות שהוצמדו לה התייחסו ליופי חוצה הגבולות של מישל.

"חיים שלי", הגיב קורטואה לאשתו בעברית על התמונה הלוהטת שהגיעה לכל מקום, גם ל"מונדו דפורטיבו" שם פרגנו לשוער ש"ניצל היטב את הזמן הרחק מנבחרת בלגיה בביקור בישראל ובחופשה באיביזה". השניים בילו בימים האחרונים באי הספרדי, לשם הגיעו חברותיה של מישל מהארץ, וכמו בכל קיץ בילו בהופעה של חברתם, הזמרת הברזילאית הענקית אניטה, ורקדו בפסטיבל האושואיה המרהיב. הערב השניים יצפו בגמר היורו כפי שסיפרה מישל למדור – הם יחד עוקבים באדיקות אחרי הטורניר.

עוד באותו נושא: מישל גרציג

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי