מתהדר בטייטל נוסף: לאמין ימאל חשף את בת הזוג כוכבת הרשת

אלכס פדילה | צילום: אינסטגרם

לאחר הזכייה ההיסטורית באליפות אירופה, כוכב נבחרת ספרד הציג לראווה את בת הזוג הטרייה שצפתה בו מלהטט מהיציע לצד משפחתו. לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

את יום הולדתו ה-17, לאמין ימאל לא ישכח לעולם. הכוכב הנוצץ של נבחרת ספרד הניף אתמול (ראשון) את גביע אירופה והפך לשחקן הצעיר בעולם שמתהדר בתואר הנחשק ואף לכובש הצעיר ביותר בכל תולדות היורו. בזכות הזכייה המרגשת והאופוריה הגדולה, ימאל חשף את בת הזוג שלו, כוכבת הטיקטוק אלכס פדילה שהצטלמה איתו לצד משפחתו והגביע על כר הדשא באיצטדיון האולימפי בברלין.

הפליימייקר הצעיר וחברתו עשו סלפי עם פרס "השחקן הצעיר של הטורניר" והתמונה שלהם זכתה להיות מרוחה בכל אתרי הספורט באירופה. אלכס היפה, מתהדרת בקרוב ל-400 אלף עוקבים בטיקטוק וזוכה למיליונים של צפיות בכל הסרטונים שלה. אתמול היא צפתה בבן הזוג שלה זוכה בטורניר הבינלאומי הראשון שלו לבושה בחולצת משחק עם השם ימאל מאחורה לצד משפחתו של הכוכב. אגב, היא אחד משני חשבונות הטיקטוק היחידים אחריה השחקן עוקב. 

על פי השמועות, השניים החלו לצאת זמן קצר לפני פתיחתו של הטורניר, לאורכו הגיעה אלכס לצפות בבן הזוג שלה במדי הנבחרת מספר פעמים לפני הגמר הגדול. חוץ מכוכבת הטיקטוק הצעירה, הדוגמנית ואשת העסקים אליס קאמפלו, אשתו של קפטן הספרדים אלברו מוראטה, שיתפה בעמוד האינסטגרם שלה סרטון בו נראים בני הזוג מתנשקים, וחובקים את ארבעת ילדיהם. מלבד היותה אשתו-של, קאמפלו היא אשת עסקים מצליחה, מפעילת מותג היופי והטיפוח הפופולרי MASQMAI, שלאחרונה החל להימכר גם בישראל (ברשת הבישום והקוסמטיקה אפריל), המתחזקת חברות עם דוגמניות ישראליות בולטות כמו קורל סימנוביץ', מישל גרציג ובר רפאלי, שאף דגמנה לקמפיין המותג של קאמפלו ברחבי העולם.

עוד באותו נושא: לאמין ימאל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי