האוהדות חשפו חזה – ושברו את הרשתות החברתיות

אוהדות ארגנטינה חושפות חזה | צילום מסך

אוהדות ארגנטינה חשפו חזה במהלך הניצחון על קולומביה, המתאגרפת הבריטית-אוסטרלית אבני ברידג'ס פרגנה

(גודל טקסט)

בישראל התופעה הזאת פחות מוכרת, אבל ברחבי העולם אוהדות ששמחות על כך שהקבוצה שלהן ניצחה בוחרות לחגוג במחווה פרובוקטיבית, כזאת שתופסת את תשומת הלב של כולם. תשאלו את אוהדות ארגנטינה, שאחרי הזכייה הגדולה של הנבחרת בקופה אמריקה ובתואר שלישי ברציפות בשלוש השנים האחרונות, החליטו לחשוף שדיים ביציע בסרטון וידאו שהפך ויראלי.

cc-1 |

שתי נשים צעירות ציירו את דגל המדינה שלהן על הפטמות וחשפו שדיים כשחגגו את הניצחון הגדול בפני קהל של אלפי אוהדים. המתאגרפת הבריטית אוסטרלית אבני ברידג'ס, אחריה עוקבים קרוב למיליון איש וגם היא בעצמה מתפרנסת מתוכן פרובוקטיבי, שיתפה את הרגע המאושר בו האוהדות קופצות משמחה ללא חולצה, אחרי ההפסד הצורם של נבחרתה הלאומית וכתבה: "חבל מאד שאנגליה הפסידה".

המתאגרפת בת ה-37 התייחסה כמובן להפסד של אנגליה לנבחרת ספרד בגמר היורו, אבל ידעה גם לפרגן והוסיפה: "ואמוס ארגנטינה. נראה שהאוהדות שלכן מרוצות, אפילו מדי". האוהדות הפכו לשם דבר במדינה ואבני, החליטה להתייחס לתופעה: "אל תקחו את זה קשה, מדובר באוהדות מאושרות שרצו לפרגן לנבחרת שלהן וככה ראו לנכון. הן חוגגות את הגוף שלהן ומותר להן". מעניין איך היו מגיבים לדבר כזה בישראל.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי