הקעקוע החדש של וונדה איקרדי חשף את הסיבה לרעידת האדמה בחייה ‎

play
וונדה איקרדי | מסך אינסטגרם
מחוץ לקווים, 15.7 15:40

אחרי שהודיעה על פרידה ממאורו ("נתתי לו את השנים הטובות בחיי, אבל היום אני צריכה להמשיך לבד"), אם ילדיו של החלוץ זרקה עליו חץ מורעל שלא הותיר שום מקום לספק

(גודל טקסט)

מודים, אנחנו לא עומדים בקצב. בסוף השבוע האחרון וונדה איקרדי הצליחה פעם נוספת להפתיע מיליונים כשהכריזה (שוב) על פרידה מבעלה, מאורו איקרדי. רגע לפני זכיית ארגנטינה בקופה אמריקה, וונדה כתבה: "נתתי לו את השנים הטובות בחיי, אבל היום אני צריכה להמשיך לבד. אין אשמים או צד שלישי בסיפור הזה".

כמה שעות לאחר מכן, וונדה זרקה חץ מורעל על החלוץ בדמות קעקוע: "שלום, אני וונדה נארה ואני הולכת לעשות קעקוע של מילה שכבר מזמן רציתי שתהיה עליי לנצח", הודיעה למיליוני העוקבים באינסטגרם כשעלתה לשידור לייב מהסטודיו.  מיס איקרדי בחרה במילה "נאמנות". מחווה שלמעשה מאשרת שהכדורגלן לא היה נאמן לה. כזכור, איקרדי בגד באשתו עם השחקנית הארגנטינאית צ'יינה סוארז במלון בפריז עוד ב-2021, ומי יודע אם זו הפעם היחידה.

השערוריה הזאת קיבלה את השם 'וונדגייט' ומאז הנישואים המתוקשרים ביותר בארגנטינה לא הצליחו להרים ראש. למעשה, זו לא הפעם הראשונה ששניהם הודיעו בפומבי שהם נפרדים, אבל האם זו תהיה הפעם האחרונה? השניים להם שתי ילדות, עדיין עוקבים אחד אחרי השנייה, ואם אתם שואלים אותנו, למרות הקעקוע החדש והעקיצה, זה לא הסוף של הטלנובלה של הזוג איקרדי. 

עוד באותו נושא: וונדה איקרדי, מאורו איקרדי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי