בום אדיר: הכירו את הכוכבת העשירה שמגיעה לליגת העל בעקבות בן הזוג

היא נולדה באיראן למשפחה עשירה, מחזיקה ביותר ממיליון עוקבים באינסטגרם, השתתפה בסדרה מוכרת והיא מדמגנת ועושה עסקים. הכירו את האישה שצפויה לזרוח ביציעי ליגת העל בשנתיים הקרובות

(גודל טקסט)

עופר ינאי לא עוצר. הפועל תל אביב הרעידה אתמול (שלישי) את עולם הכדורסל, עם החתמה נוצצת נוספת. האדומים הצליחו להנחית בתל אביב את פטריק בוורלי (36, 1.88 מ'), ששיחק בעונה החולפת במילווקי באקס מה-NBA. הרכז חתם על חוזה לשנתיים, כשבמהלך התקופה ירוויח 1.8 מיליון דולר לעונה, לא כולל בונוס של מיליון דולר נוספים במידה והקבוצה תזכה ביורוקאפ.

ברוכה הבאה לישראל | מסך אינסטגרם

ואם כבר מיליונים, לבת הזוג של בוורלי, מנדנה בולורצ'י, יש כמה משלה. החצי השני של כוכב הפועל תל אביב החדש היא דוגמנית, יזמית, יוצרת תוכן, בעלת מותג למוצרי טיפוח וכוכבת רשת המחזיקה ב-1.1 מיליון עוקבים באינסטגרם. היא אספנית של רכבי רולס רויס כפי שמצהירה על עצמה בחשבון האישי שלה ולאחרונה נכנסה גם לתחום עיצוב פנים. היא הופיעה בסדרה "קונות את בוורלי הילס" של נטפליקס, והסיבה לכך מתחילה עוד הרבה לפני שהכירה את הכדורסלן.

מנדנה נולדה בטהרן שבאיראן לפני 30 שנה, למשפחה עשירה מאוד. היא סיפרה בראיון בשנה שעברה שהעובדה שהיא ביקרה בכל כך הרבה מדינות כילדה, עיצבה אותה למי שהיא היום. כמו כן ציינה שראתה את הוריה תורמים הרבה כספים למטרות צדקה במהלך החיים ועל כן היא בעצמה מנהלת אורח חיים ליברלי ומאד ראוותני.

השניים יוצאים מאז 2021, ולשניהם ילדים מנישואים קודמים – לבוורלי ארבעה ולה שניים. אם בטעות ייצא לכם להיתקל בארץ בשניים שנראים כאילו קטפו אותם מתצוגת אופנה של דולצ'ה וגבאנה, כנראה שאלו יהיו הם.  

עוד באותו נושא: פטריק בוורלי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי