"הילד הרע", המדורג 1 בעולם ועכשיו גם כדורגלן? חיי האהבה של הטניסאית

היא ניהלה זוגיות מתוקשרת עם ניק קיריוס, כיום היא במערכת יחסים עם יאניק סינר ולאחרונה הודתה בפה מלא: "יותר מידי כדורגלנים מנסים להתחיל איתי באינסטגרם, אבל לא עניתי לאף אחד מהם"

(גודל טקסט)

שחקנית הטניס אנה קלינסקיה, שמדורגת במקום ה-17 בעולם, סיפרה בריאיון שהיא לא השיבה למספר לא מבוטל של הודעות הכדורגלנים מפורסמים שפנו אליה באינסטגרם. כידוע, כיום היא יוצאת עם המדורג מספר 1 בעולם, יאניק סינר. השניים התקרבו מאוד בתחילת השנה, עד שהוא אישר במסיבת העיתונאים באליפות צרפת הפתוחה ש"אני לא אוהב לדבר על חיי הפרטיים אבל אנה ואני יוצאים".

ההצהרה של האיטלקי לא הזיזה למספר כדורגלנים ש"החליקו" לתוך ההודעות האישיות בחשבון האינסטגרם של קלינסקיה, שאחריה עוקבים 350 אלף איש. בזמן טורניר הנשים בברלין, היא נבחנה על החיים שלה מחוץ למגרשי הטניס ונשאלה מי האדם המפורסם ביותר שסימס לה ברשת, והשיבה: "לא יודעת, בטח שחקן כדורגל מפורסם. יותר מידי שחקני כדורגל מסמסים לי ומנסים להתחיל איתי, אבל לא עניתי לאף אחד מהם".

מצחיק, כי דווקא אח שלה בן ה-30 הוא כדורגלן שמשחק בניז'ני נובגורוד הרוסית. עוד לפני שהיא והטניסאי בן ה-22 התאהבו, נזכיר שהיה לה בן זוג מאוד מפורסם, גם הוא טניסאי – ניק קיריוס, "הילד הרע" של הטניס העולמי והמדורג 40 בעולם, יצא איתה עד שבשנת 2020 היא הכריזה קבל עם ואינסטגרם על הפרידה שלהם.

בינתיים, לאחר סיומו של ווימבלדון, קלינסקיה וסינר ממשיכים לשמור את הזוגיות שלהם הרחק מהרשתות החברתיות ואנחנו ממתינים בסבלנות לתמונה משותפת ראשונה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי