והכל "בגלל" כריסטיאנו רונאלדו: הפאדיחה הענקית של הזמרת מול 50 אלף איש

play
קמילה קביו | מסך אינסטגרם
מחוץ לקווים, 15.7 15:40

קמילה קביו רצתה לקנות את ליבו של הקהל המקומי, אך לצערה הוכיחה שאין לה שום קשר לכדורגל ובסוף גם נעלבה: "תצעקו בוז לכלבה"

(גודל טקסט)

כשאתה אמן מגה-פופולרי עם מיליוני מעריצים כמו קמילה קביו, כל דבר שתגיד על הבמה יעשה רעש גדול, בטח אם זה קשור לכריסטיאנו רונאלדו. בזמן שהפנומן עשה את הדרך חזרה מגרמניה לארץ מולדתו אחרי ההדחה הכואבת מיורו 2024 עם נבחרת פורטוגל, הזמרת הקובנית בדיוק הגיעה להופעה בפני 50 אלף פורטוגלים כחלק מסיבוב ההופעות שלה.

קביו הלהיטה את האלפים שהגיעו לצפות במופע שלה כשאמרה: "פגשתי מעריצה והיא סיפרה לי שיש לכם נבחרת משגעת ולימדה אותי להגיד משהו. יאללה פורטוגל, בכל הכוח כריסטיאנו רונאלדו". הקהל צרח מאושר והשיב לה בקריאה המאפיינת את כוכב הכדורגל "סייייייייייייוווו". הזמרת בת ה-27 חשבה שהקהל קורא "בוז" מאחר ולא הכירה את הקריאה המפורסמת של רונאלדו – ונעלבה.

"אל תצעקו לי בוז, היא אמרה לי שככה אזכה בליבכם, אז תצעקו בוז לאותה כלבה, אני לא אמרתי את זה". הקטע הפך לוויראלי באופן מיידי ומיליוני עוקבים פרסמו אותו וצחקו על ה"פאדיחה" שעשתה הזמרת כשלא הבינה שבסך הכל המעריצים שלה הודו לה בקריאת ה"סיו" המפורסמת של רונאלדו. מזל ש-638 מיליון איש דווקא מכירים היטב כל סממן שקשור לפנומן שגם מחזיק בתואר "מלך האינסטגרם העולמי", לידיעתה של קביו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי