בגלל צילומים נועזים? אקס ברצלונה והאישה הכי יפה באירופה נפרדו

play
ג'סיקה גויאיצ'ה | מסך אינסטגרם
האם עומר אצילי יחזור למכבי חיפה ומה יעלה בגורלו של דיא סבע? צפו 11:25

אחרי כשנתיים של זוגיות פוטוגנית ומתוקשרת, מארק ברטרה וג'סיקה גויאיצ'ה פירקו את החבילה: "מערכת היחסים טובה, אבל הקשר נגמר". וגם: האם הפרידה קשורה להופעה של דוגמנית העל במגזין פלייבוי?

(גודל טקסט)

ספרד עדיין באופוריה מהזכייה ביורו 2024, אבל היום (חמישי) המעריצים התעוררו לבשורה מבאסת. דוגמנית העל ג'סיקה גויאיצ'ה ואקס ברצלונה מארק ברטרה -כבר לא. אחרי שהתגברו על מספר משברים, השניים החליטו לסיים את מערכת היחסים ביניהם. הם נפרדו בטוב כפי שפורסם בתקשורת בארצם ועדיין עוקבים אחד אחרי השנייה ברשתות החברתיות, כך שמיליוני המעריצים מחזיקים אצבעות לקאמבק מפואר. 

העיתונאי הבל פלאנלס היה הראשון לחשוף בחשבון האינסטגרם שלו את הבשורה: "ג'סיקה ומארק נפרדו. בני הזוג, שאישרו בזמנו את הזוגיות שלהם בטעות על ידי סרטון שהכדורגלן העלה בשוגג בנובמבר 2022, שמו קץ למערכת היחסים". לצד זה, ציין שאין טינה ביניהם. "לפי מה שמספרים לי בסביבתם, יש אפס וייב רע. למעשה, להיפך, יש עדיין מערכת יחסים טובה אבל הקשר נגמר".

אלפי המגיבים תוהים לעצמם האם ייתכן שפירוק החבילה קשור להופעה של האישה הכי יפה בספרד על שער מגזין פלייבוי בשבוע שעבר, כחלק משיתוף פעולה עם מותג בגדי הים שלה. העוקבים שמו לב שברטרה, שבדרך כלל מגיב נלהב לכל דבר שמעלה ג'סיקה, נמנע הפעם, וחשבו שייתכן ולא אהב את ההופעה שלה על שער המגזין המזוהה עם עירום. השניים יצאו במשך כמעט שנתיים, רגע אחרי ששחקנה של ריאל בטיס התגרש מהעיתונאית ואם ילדיו, מליסה חימנס. 

עוד באותו נושא: ג׳סיקה גויאיצ׳ה, מארק ברטרה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי