רשפורד נענש על נהיגה ב-160 קמ"ש וסיפק תירוץ שהימם את אנגליה

play
בקרוב בעיר האורות? | GettyImages, Nathan Stirk
האם עומר אצילי יחזור למכבי חיפה ומה יעלה בגורלו של דיא סבע? צפו 11:25

חלוץ מנצ'סטר יונייטד עקף שוטר במהלך השתוללות על הכביש המהיר בדצמבר האחרון, וטען: "עקב אחריי רכב לבן". איך הגיב השוטר להסבר המוזר ומה פסקה השופטת?

(גודל טקסט)

מרכוס רשפורד, חלוצה של מנצ'סטר יונייטד, עמד למשפט לאחר שנהג במהירות מופרזת עם הרולס רויס שלו בכביש M60 ובדרך גם עקף שוטר שנסע בעצמו במהירות של 160 קמ"ש ב-BMW.

השופט שמע אתמול (רביעי) מהשוטר כיצד הפער בין שני הרכבים רק הלך וגדל באותו מקרה ב-12 בדצמבר 2023, למרות שגם הוא דהר בכביש המהיר. השוטר סיפר כיצד הפעיל את אורות החירום ברכבו (לא מסומן כרכב משטרתי) ואותת לרשפורד לעצור את הרולס רויס השווה 540 אלף ליש"ט. לאחר שאימת את זהותו, הוא שמע מהכדורגלן כי האמין ש"עוקב אחריו רכב לבן".

השוטר המשיך: "הוא שאל אם ראיתי את הרכב הלבן, אמרתי שלא ושאני אבדוק את מצלמת הרכב. הסברתי לו גם שהוא צריך להתקשר למשטרה אם הוא מרגיש שעוקבים אחריו. הוא טען שזה קורה כל הזמן וזה אומר שהוא יתקשר אלינו כל יום. אמרתי לו להאט והוא המשיך לדרכו בזמן שבדקתי את הצילומים. בסקירת הצילומים מרגע המעקף שלו ועד העצירה, לא נמצאה כל עדות לרכב לבן שעוקב אחריו. הבחנתי גם כשבאזור בו הוא הבין כביכול שעוקבים אחריו, הוא האט והמהירות שלו הייתה בתוך הטווח המותר".

חלוץ מנצ'סטר יונייטד מרקוס רשפורד
מרכוס רשפורד | אימג'בנק GettyImages, Clive Rose

על רשפורד, שלא הגיע לדיון אלא השתתף בו בזום, נאסר לנהוג למשך שישה חודשים והוא גם נקנס ב-1,666 ליש"ט. השופטת המחוזית לוסי הוגארת' חייבה אותו לשלם 666 לקורבן ו-120 ליש"ט הוצאות משפט לאחר שהודה לפני כן בעבירת מהירות אחת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי