מעבר לקבוצה חדשה? גבי קניקובסקי קיבל את הבשורה הכי גדולה שיש

play
שחקן מכבי תל אביב, גבי קניקובסקי, מצדיע לזכר חבריו שנהרגו במלחמה, אחרי שכבש שער | אריאל שלום
מכבי תל אביב זכתה באלוף האלופים עם 0:2 על מכבי פ"ת, שער נפלא לזהבי 02:44

בזמן שקשר מכבי תל אביב עדיין מפנטז על מעבר לחו"ל, הוא ואשתו דנה החליטו לספר לכולם שחייהם עומדים להשנות והמדור כבר לא יכול לחכות

(גודל טקסט)

תגידו בשעה טובה לגבי קניקובסקי, שאמנם רוצה לצאת לשחק בחו"ל ולצערו זה עדיין לא קרה, אבל בינתיים התקבלה בשורה טובה שעשויה לטרוף את הקלפים. לא סתם טובה, אלא הכי טובה שיכולה להיות: אחרי חמש שנות נישואים, קשר מכבי תל אביב ואשתו דנה הציגו לעולם הריון ראשון וּמרגש. אחרי שנה לא פשוטה בה הקשר איבד שניים מחבריו הטובים במלחמה, בייבי קניקובסקי בדרך לעולם – בתקווה לעתיד ורוד יותר. 

גבי קניקובסקי מכבי תל אביב | רויטרס

אשת הכדורגלן האהובה שיתפה את העוקבים באינסטגרם בסוף השבוע האחרון בסשן תמונות מרגש בו הציגה בטן הריונית מתוקה לצד הכדורגלן שלה. "אתם הכי טובים ויפים שיש", הגיבו להם חבריהם הרבים שהתרגשו לרגל הבשורה המשמחת. ואם תהיתם לעצמכם למה מצפה הזוג המכביסטי, תשמחו לדעת שיש יורש והשניים כבר לא יכולים לחכות לבנם הבכור.

שונים בנוף. גבי קניקובסקי לצד דנה | מסך, פייסבוק

"אנחנו מתרגשים מאוד", סיפרה דנה למדור על הנסיך הקטן שבדרך. אשת הכדורגלן מרגישה טוב מאוד בחודש השביעי להריון הראשון. אנחנו נאחל לה המשך הריון קל ותקין ולא יכולים כבר לחכות לפגוש את יורש העצר! הצעות לשמות? 

גבי ודנה קניקובסקי
גבי ודנה קניקובסקי | מכבי תל אביב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי