"הוא בדיכאון, אין לו תיאבון": שעתו הקשה ביותר של מאורו איקרדי

וונדה נארה, מאורו איקרדי
וונדה נארה, מאורו איקרדי | מסך, אינסטגרם

איבד את התיאבון, ירד במסת השריר והשיל ממשקלו שישה קילוגרמים: הכדורגלן מנסה להסתגל לחייו החדשים ללא וונדה, שמצידה נהנית מהסיטאוציה ומרגישה צורך "להיות לבד"

(גודל טקסט)

וונדה איקרדי נהנית מהחיים החדשים שלה עד הסוף. לאחר שנפרדה ממאורו איקרדי (בפעם המי יודע כמה) על פי דיווחים מעבר לים, הארגנטינאית נופשת בחופי ריו דה ז'נרו עם שתי בנותיה פרנצ'סקה ואיזבלה, בעוד מאורו איקרדי מבלה את ימיו באיסטנבול בניסיון להתמודד עם מה שנראה כמו סוף נישואיו השנויים במחלוקת. "החלטתי להיפרד, אבל לא נפסיק להיות משפחה. לנסות גם אלף פעמים כשיש אהבה לא הייתה טעות. אני לא מתחרטת על שום דבר, אבל היום אני צריכה להיות לבד. אין אשמים או צדדים שלישיים", הסבירה אשת הכדורגלן הפרובוקטיבית בפני 17 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם. 

זה נראה שהיא התחילה חיים חדשים הרחק מאיקרדי, שבניגוד אליה, על פי העיתונאי גוסטבו מנדז שפירסם במגזין 'קאראס', עובר תקופה קשה פסיכולוגית ופיזית בשל "הייסורים" שהוא חווה. כמו תמיד, החלוץ לא רוצה להתגרש אבל וונדה מתעקשת לנהל משא ומתן בהקדם האפשרי ולחתום על הסכם הגירושין. במהלך ההכנה לעונה של גלאטסראיי איקרדי בן ה-31 חווה ימים קשים ביותר. למעשה, הוא אפילו לא שותף במשחק הידידות מול דיסלדורף. "אומרים שאיקרדי מדוכא, אין לו תיאבון והוא גם איבד מסת שריר", מגלה מנדז, ומסביר שהארגנטינאי "ירד שישה קילו" כפי שניתן לראות בפוסט האחרון שלו שפורסם באינסטגרם שם הוא מצולם בבגד ים בבריכה כשהוא נראה דקיק במיוחד. 

בקבוצתו הטורקית "מודאגים" ממצבו של החלוץ "שנראה כי הוא בירידה" עם האירועים האחרונים שמשפיעים על חייו האישיים ומשפיעים ישירות על הקריירה שלו ככדורגלן. "לאחרונה, עורך הדין שלה היה שם כדי להתחיל בהליך הגירושין אותו ביקשה וונדה", הוא מוסיף. "דיברתי עם חבר של איקרדי והוא אמר לי שמהצד שלו יש הרבה כעס", הוסיף העיתונאי. "מה שהכי הפריע לאיקרדי זה שהוא דמיין וונדה אחרת לאחר מחלתה. הוא דמיין שדברים ישתנו אחרי שהיא החלימה ושהכל יהיה אחרת". הסוף לטלנובלה? 

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי