"אלוהים נגע בה": אשתו של כוכב הנבחרת מורידה את הבגדים – והרשת גועשת

play
אגוסטינה גנדולפו | מסך, אינסטגרם
ואז הגיע לאוטרו: צפו בארגנטינה מנצחת את קולומביה 0:1 וזוכה בקופה אמריק 05:54

לפני כשנתיים היא הואשמה כי בגדה בחלוץ עם חברו להתקפה, אך מאז הרבה מים עברו בנהר ונראה כי האהבה בין השניים פורחת מתמיד. התמונה הלוהטת שניפצה שיאים והעוקבים שטוענים: "את לא חוקית!"

(גודל טקסט)

אחרי שנבחרת ארגנטינה הניפה את גביע הקופה אמריקה פעם נוספת, הגיע תורו של כוכב הטורניר, לאוטרו מרטינס, להירגע בחופשת בטן גב, אותה הרוויח ביושר. התמונות של החלוץ בן ה-26 ואשתו הדוגמנית אגוסטינה גנדולפו שמבוגרת ממנו בשלוש שנים, גרמו למעריצים להשתגע בזכות סיבה אחת בלבד. השניים שורפים את חופי מיאמי, כאשר מחוץ לחוף, אשת הכדורגלן מורידה עוד ועוד פריטי לבוש.

זה התחיל בפוסט על היאכטה, שם השתזפה אגוסטינה בחוטיני כחול, המשיך לטיול בחוף עם בגד ים לבן חצי שקוף ולמחרת אז נהנו ממסאז' מפנק על קו המים – שם החצי השני של מרטינס נשארה ללא בגד ים כלל. הכל כמובן מתועד לרשתות החברתיות בפני מיליוני העוקבים שלהם שטוענים שהארגנטינאית הלוהטת היא "לא חוקית". הפוסט אותו שיתפה אגוסטינה בביקיני לבן כשהיא והכדורגלן מתנשקים בג'קוזי על היאכטה שבר את כל שיאי הלייקים והתגובות בחשבון שלה.

אחד העוקבים לא שכח את הפרשה שטלטלה את איטליה לפני שנתיים, אז הואשם חברו של מרטינס לחדר ההלבשה, רומלו לוקאקו, כי בגד עם אגוסטינה מאחורי גבו של מרטינס. העוקב כתב: "היה שווה לסלוח לה על המעידה עם לוקאקו. אגוסטינה זו אישה שאלוהים נגע בה". מאז חלפו הרבה מים בנהר, אגוסטינה ומרטינס התחתנו בקיץ שעבר, יש להם שני ילדים וזוגיות שרק מתעצמת עם השנים. 

עוד באותו נושא: לאוטרו מרטינס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי