"כמו פרה. רונאלדו, מגיע לך יותר": סערה בעקבות התמונה של ג'ורג'ינה רודריגס

הכוכב הפורטוגלי העלה לרשתות החברתיות תיעוד חושפני של הישבן של זוגתו - והעוקבים ממש לא ריחמו: "לעולם לא תהיי אירינה שייק"

(גודל טקסט)

אחרי ההדחה מהיורו ומבול הביקורות, כריסטיאנו רונאלדו מנסה להמתיק את העצב בחופשה משפחתית מפנקת ביאכטה היוקרתית שבבעלותו. בזמן שאתם סוגרים דיל ביוון, קפריסין או אילת, כוכב נבחרת פורטוגל ואל נאסר מפליג מאי לאי בים האדום עם ג'ורג'ינה רודריגס וחמשת הילדים. התמונות שהוא משתף זוכות לפרגונים רבים של אוהדים שמנחמים אותו, אך מנגד יוצאים נגד זוגתו. 

תמונה אחת ששיתף הפורטוגלי גרמה לבלאגן ברשת – ובעיקר לביקורות על ג'ורג'ינה ועל הגזרה שלה: "עם כל הכסף, לא ברור איך יש לה ישבן של פרה", "ג'ורג'ינה, לא משנה מה תעשי וכמה כסף יהיה לך – אף פעם לא תגיעי לרמה של אירינה שייק", "רונאלדו, מגיע לך טוב יותר" – כתבו חלק מהעוקבים בתגובות שמילאו את הפוסטים ששיתף מלך האינסטגרם העולמי.

לג'ורג'ינה זה לא הזיז והיא המשיכה לשתף תמונות בבגד ים חוטיני, ואפילו סרטון בו היא מתרוצצת בביקיני קטנטן על החוף. מי שנמנה בקרב 60 מיליון העוקבים שלה יודע שיש לה תיאבון בריא והיא אוכלת נכון ומתאמנת לפחות ארבעה ימים בשבוע, אך זה לא מנע מהעוקבים לבקר את "ישבנה הגדול מידי", לטעמם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי