"השילוב בין סינדי קרופורד לפמלה אנדרסון": אשת הכדורגלן היממה בשמלה שקופה שחושפת הכל‎

ג'סיקה גואיצ'ה | צילום: אינסטגרם

ימים ספורים אחרי שהתקשורת דיווחה על פרידה שלה ושל בן זוגה המפורסם, הדוגמנית הציגה מראה נועד במיוחד שגרם למיליוני עוקבים להזיל ריר ולדרוש: "את ובעלך חייבים ליישר את ההדורים"

(גודל טקסט)

ימים ספורים אחרי שבספרד הודיעו בתדהמה על הפרידה בין ג'סיקה גואיצ'ה לאקס ברצלונה מארק ברטרה, היא החליטה לגרות את העוקבים שלה (וגם אותו) כששיתפה איך הגיעה לפרמיירה של המותג שלה עם פלייבוי במדריד. הפצצה הספרדייה לבשה שמלה אדומה שקופה ופרובוקטיבית לחלוטין בה שדיה מבצבצים כשרק חוטיני זעיר מכסה את איבריה המוצנעים.

הפוסט שבר את הרשת כשקרוב ל-2 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם קבעו: "את השילוב בין סינדי קרופורד לפמלה אנדרסון", "מארק ואת חייבים ליישר את ההדורים, הוא זכה באישה היפה בתבל". על פי השמועות מעבר לים, הדוגמנית וקשרה של ריאל בטיס נפרדו בעקבות שיתוף הפעולה שלה עם פלייבוי, שנתפס כ"נועז מדי" מבחינתנו של הכדורגלן. כזכור, העיתונאי הבל פלאנלס היה הראשון לחשוף דרך חשבון האינסטגרם שלו את הבשורה: "ג'סיקה גויקוצ'ה ומארק ברטרה נפרדו. בני הזוג, שאישרו בזמנו את הזוגיות שלהם בטעות ע"י סרטון שהכדורגלן העלה בשוגג בנובמבר 2022, שמו קץ למערכת היחסים". 

לצד זה, ציין שאין כל סוג של טינה ביניהם. "לפי מה שמספרים לי בסביבתם, יש אפס וייב רע ביניהם. למעשה, להיפך, יש עדיין מערכת יחסים טובה, אבל זה נכון שהקשר נגמר". לראייה, השניים עדיין עוקבים אחד אחרי השנייה באינסטגרם, כך שהכדורגלן צפה בוודאות בלבוש האדום הנועז של האקסית הטרייה שלו, שעד לפני רגע הייתה "אהבת חייו" כפי שכתב לה על כל פוסט שהעלתה. האם ברטרה יקבל את העובדה שג'סיקה ועירום הם שני דברים שמגיעים כעסקת חבילה? רק הזמן יגיד…

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי