אנטונלה מסי מורידה את הבגדים בפעם הראשונה: "אי אפשר להוריד את העיניים"

אשתו של ליאו מסי חרגה ממנהגה ושיתפה תמונה חושפנית ששברה את הרשת: "התרופה לפציעה של בעלך זה הישבן המושלם שלך". וכמה עוקבים התווספו לה בעקבות התיעוד הלוהט שהעלתה לאינסטגרם?

(גודל טקסט)

אחרי הפציעה הדרמטית שלו והזכייה בקופה אמריקה עם ארגנטינה, ליאו מסי נופש עם אשתו אנטונלה רוקוזו שהצליחה להדהים מיליוני עוקבים עם הפוסט האחרון שלה. כמידי קיץ, השניים מבלים עם החברים הטובים שלהם לואיס סוארס ואשתו סופי בלבי, כשהפעם הצטרפו גם אחותה של בלבי ובעלה וכולם בילו יחד על יאכטה מטורפת תחת השמש של פלורידה.

שברה את הרשת עם חוטיני לא אופייני. אנטונלה מסי | מסך אינסטגרם

בניגוד לרונאלדו וג'ורג'ינה, מסי ואנטונלה תמיד נחשבו לזוג צנוע – הם לא קונים יאכטה אלא שוכרים ולא חובבי אלכוהול ובגדים חשופים. אלא שהפעם, להפתעת כולנו, אשת הכדורגלן הארגנטינאית חרגה ממנהגה. אולי לרגל חציית 40 מיליון העוקבים באינסטגרם, או סתם כי התחשק לה, החצי השני של מסי שיתפה לראשונה בחייה תמונה בחוטיני ורוד לוהט שגרם למעריצים להשתגע. התמונה השנייה בגלריית התמונות ששיתפה אנטונלה הייתה זו שהצליחה לשבור את הרשת. 

"אני לא יכול להוריד את העיניים ממך אנטונלה, זאת תמונה לשלט חוצות", כתב עוקב נלהב. אחר הוסיף: "התרופה של מסי לפציעה בקרסול זו אשתו והישבן המושלם שלה".

מאות אלפי תגובות מילאו את הפוסט ששיתפה שהפך מהר לוויראלי ובערב אחד עלו העוקבים שלה בלמעלה מ-150 אלף מצטרפים חדשים בעקבות התמונה הלוהטת. חוץ מזה, היו לא מעט עוקבים שביקרו את התמונה השלישית בגלריה שהעלתה אנטונלה וטענו שהיא מניחה את ידה על ידו של סוארס.

עוד באותו נושא: אנטונלה רוקוזו, ליאו מסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי