"אני מתרגשת ברמות": הכירו את היפיפייה שבעלה חתם בקבוצה גדולה בליגת העל

play
אליאן יחזקאל | מסך אינסטגרם
מחוץ לקווים, 21.7 18:54

אחרי תקופה ארוכה ומורכבת, הרגע המיוחל הגיע והשניים כבר לא יכולים לחכות: "ההמתנה הייתה מאוד קשה ונמשכה יותר מהצפוי"

(גודל טקסט)

סאגת שגיב יחזקאל הגיעה סוף סוף לסיומה ושחקן הכנף חתם לשלוש שנים במכבי תל אביב. לרגל המאורע המשמח ולמקרה שלא הכרתם, זה הזמן להציג בפניכם את מי שמלווה אותו במהלך העונה המאתגרת בקריירה ולאורך ארבע השנים האחרונות, מאז שהכירו בתקופת הקורונה.

אליאן יחזקאל, שגיב יחזקאל | מסך אינסטגרם

אליאן יחזקאל הכירה את בעלה בסגר הראשון של הקורונה, בשנת 2020, דרך חברו של שגיב שיצא בזמנו עם חברה שלה. "הוא היה פשוט מקסים וג'נטלמן, והתכונות האלה הצליחו לכבוש אותי", סיפרה לפני שנתיים למדור החתונות של וואלה, רגע אחרי החתונה המפוארת שלהם שכללה מסיבת רווקות בדובאי, מסיבת טרום חופה עם רקדניות שירדו מהתקרה, שתי שמלות כלה של ברטה ונסרין קדרי אחת שהגיעה לחשמל את הרחבה. מאז, השניים הספיקו להפוך להורים לארי המתוק, לשוב לישראל אחרי התקופה בטורקיה ולהתבסס בראשון לציון. 

היפייפיה של יחזקאל מצויידת בגומות וחיוך ועל כך יעידו אלפי העוקבים שלה באינסטגרם. למדור סיפרה אליאן על התחושות אחרי החתימה בצהוב: "וואו, אני מתרגשת ברמות, לא מאמינה שסוף סוף הסיפור הארוך הזה נגמר ואנחנו מתחילים דרך חדשה".

על השאלה אם האמינה שכך תסתיים הפרשה של בעלה השיבה אליאן: "האמנתי שהדבר הטוב ביותר מחכה לו אבל ההמתנה הייתה מאוד קשה ונמשכה יותר מהצפוי, ולראות אותו יום יום בציפייה ומתאכזב – זה היה הדבר הכי קשה". סוף טוב הכל טוב, בהצלחה למשפחת יחזקאל בדרך החדשה. 

בוקר צהוב-כחול בבית משפחת יחזקאל | מסך אינסטגרם

כידוע, יחזקאל כלל לא שיחק כדורגל או אפילו התאמן במסגרת רשמית בחצי השנה האחרונה, נאסר עליו לעשות זאת בשל העובדה שהגיש תביעה לפיפ"א נגד אנטליאספור, ועל כן במכבי תל אביב מבינים שייקח לו זמן להיכנס לכושר. הצהובים חיכו לו שבועות ארוכים והאמינו שבסופו של דבר יקבל את השחרור ויוכל להצטרף לקבוצה ולסייע לה באיוש העמדות על כול קו ימין – הן כמגן והן כשחקן התקפה.

יחזקאל בן ה-29 נרכש על ידי הצהובים בתקופת ג'ורדי קרויף, על אף ששלוש שנים קודם לכן נאבק כדי לעזוב, אבל לא זכה להזדמנויות ממשיות והושאל לעירוני קרית שמונה, לבני יהודה ולמ.ס. אשדוד במהלך השנים. ב-2019 הפך לשחקן חופשי וחתם במ.ס. אשדוד, ב-2021 השתדרג להפועל באר שבע ובספטמבר בשנה שעברה חתם באנטליאספור, אותה נאלץ לעזוב בינואר בעקבות מחווה שביצע לחטופים בשבי חמאס בעזה כחלק מחגיגת שער בטורקיה ובתגובה נחקר, נעצר ולאחר הליך משפטי ממושך נקבע כי החוזה הופר והוא הפך לשחקן חופשי.

עוד באותו נושא: אליאן יחזקאל, שגיב יחזקאל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי