המשיכה הלאה: גרושתו של כדורגלן העל קורעת את הרשת בחוטיני זעיר

סנדרה גארל | צילום: אינסטגרם

לאחר שהפרידה כוחות מבן זוגה לשעבר בצעד שהפתיע רבים, האקסית הטרייה של הכדורגלן המפורסם הודתה שהיא כבר מחפשת אחר מערכת יחסים חדשה: "בלתי אפשרי עבורי להפסיק להאמין באהבה"

(גודל טקסט)

בחודש שעבר עדכנו אתכם על הפרידה בין מרקו אסנסיו לאשתו, סנדרה גארל, שהפתיעו את ספרד כולה בעקבות הגירושים אחרי שנה אחת בלבד של נישואים. למרות הבאסה, הפצצה נהנית מהסטטוס החדש שלה ומסתובבת עם חבריה ביעדים שונים בעולם- והיא עושה את זה בביקיני קטן שחושף גזרה מושלמת. השם של סנדרה כבר נקשר עם כוכב ריאליטי מקומי, אך מסתבר שהיא עדיין "תקועה" על הכדורגלן שהיה צמוד אליה בארבע השנים האחרונות. 

בראיון למגזין 'אולה', סיפרה סנדרה שהמידע על קשר בינה לבין פליט הריאליטי "שקרי ושהוא ידיד קרוב כבר הרבה שנים". פחות מחודשיים חלפו ולראשונה מאז הפרידה, סיפרה האקסית הטרייה של אסנסיו שבקרוב מאוד היא תהיה גם גרושתו על הנייר: "אני מאוד רוצה להכיר מישהו. עם מרקו לצערי זה נגמר, אבל בלתי אפשרי עבורי להפסיק להאמין באהבה", הבהירה סנדרה לגבי העתיד. 

באשר לאמהות, היא מבטיחה שלהיות אמא נמצא ברשימת החלומות הכי נחשקים שלה. כזכור, השחקן בן ה-28 כתב בפני 15.5 מיליון העוקבים שלו באינסטגרם: "ממש לאחרונה, ואחרי הרבה מחשבה, סנדרה ואני החלטנו לסיים את הנישואים שלנו. אלו היו שנים נפלאות ואני רוצה להודות בפומבי לסנדרה על כל מה שחווינו יחד".  השניים הכירו בשנת 2019 לפני חמש שנים, במועדון ה"שוקו" במדריד, שם עבדה באותה תקופה כיחצ"נית. כיום היא עובדת כאדריכלית והסיבה האמיתית לפרידה ביניהם- טרם נחשפה. 

עוד באותו נושא: מרקו אסנסיו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי