אשת הכדורגלן "היפה בעולם" ריסקה את הרשת עם סט שחור ושקוף לחלוטין

play
לורה סיליה ואלק | מסך אינסטגרם
תקציר גמר יורו 2024: ספרד – אנגליה 1:2 (עם הנפה) 04:54

בן הזוג שלה אומנם הפסיד בגמר יורו 2024, אך זכה בבת זוג שקוראת תיגר על אירינה שייק המצליחה: "היא כאן בבמה המרכזית להרבה שנים"

(גודל טקסט)

הוא אמנם הפסיד בגמר יורו 2024, אבל ג'וד בלינגהאם זכה בכל הקופה. כוכב נבחרת אנגליה לא הצליח להביא את הגביע "הביתה", אך בן ה-21 מתנחם בזרועותיה של בת הזוג ההולנדית הלוהטת שלו, שזכתה בתואר נחשק במיוחד. הדוגמנית לורה סיליה ואלק, הצמודה של היהלום, הדהימה מאות אלפים כשפירסמה השבוע קמפיין חדש להלבשה תחתונה בכיכובה, בו היא מדגמנת סט שחור שקוף ונראית אלוהית.

כולם ממתינים לתמונה משותפת ראשונה | מסך אינסטגרם

ב"סאן" הכתירו אותה לאישה "היפה בעולם" וקבעו: "השילוב בין היופי שלה לטייטל 'אשת כדורגלן' וזוגתו של אחד השחקנים המפורסמים והטובים בעולם – הם מניעה בטוחה בדרך להפוך לדוגמנית על שתישאר בבמה המרכזית שנים קדימה". באנגליה השוו אותה לאירינה שייק, שהפכה לטופ מודל בקנה מידה עולמי בעקבות הזוגיות שהייתה לה עם כריסטיאנו רונאלדו, וכמובן הנתונים שלה. 

לאורה לא רק מהפנטת עם היופי שלה. מאז הפרסומים על הזוגיות עם כוכב הכדורגל, מספר העוקבים שלה באינסטגרם עלה ביותר מ-200 אלף איש. רק תתארו לכם מה יקרה ברגע שיחליטו לפרסם תמונה זוגיות ראשונה שלהם. מדוע זה טרם קרה, אתם שואלים? גם אנחנו. בממלכה בטוחים שהם ביחד ושהיא שהתה בחודש שעבר באחוזה של בלינגהאם במדריד. המדור ממליץ על סוף השבוע כזמן נהדר לשתף תמונה ראשונה. 

עוד באותו נושא: ג'וד בלינגהאם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי