"נפל חזק": לא תאמינו מי היא האמא של בתו החדשה של ניימאר

play
ניימאר | Megan Briggs / Stringer
ניימאר נפצע, אורוגוואי רשמה ניצחון היסטורי על ברזיל וקטעה את הרצף 01:34

בברזיל טוענים שהכוכב הלך שבי אחרי דוגמנית שהיא במקרה גם חברתה הטובה של אחותו האהובה רפאלה. ולמה הוא לא עוקב אחריה באינסטגרם?

(גודל טקסט)

בסוף השבוע סיפרנו לכם שוב על ניימאר, שנמצא בכותרות יותר מאשר שהוא משחק על כר הדשא והציג לעולם ולמיליוני העוקבים את בתו השלישית. הלנה נולדה ב-3 ביולי, אך רק לפני מספר ימים בישר על כך הכדורגלן ומה שסיקרן במיוחד זו העובדה שאמא שלה היא דוגמנית יפייפיה שאיתה הוא ניהל מערכת יחסים מהצד בזמן שהוא וברונה ביאנקרדי, אם בתו השנייה, עוד היו ביחד.

ניימאר התנצל בפני 223 מיליון העוקבים שלו על כך שפגע במשפיענית הרשת, שכידוע נפרדה ממנו. היום הם הורים במשרה מלאה למאבי הקטנה והשמועות גורסות שאפילו חזרו, אך השאלה היותר מעניינת היא מי הדוגמנית שהצליחה לסחרר את הברזילאי וניהלה איתו רומן סוער שנגמר בלידת בתו השלישית? קוראים לה אמנדה קימברלי, והיא אחת החברות הטובות של רפאלה, אחותו האהובה של הכוכב.

אמנדה וניימאר אמנם לא עוקבים אחד אחרי השנייה, אבל היא ואחותו לגמרי כן. ה"זוגיות" שלהם הייתה קצרה, פחות מחודש, אבל זה הספיק להם כדי ליצור חיים משותפים. בתקשורת הברזילאית דיווחו שניימאר "נפל חזק" בקסמיה של הדוגמנית בת ה-28, שהתפרסמה ב-2016 כשהשתתפה בתוכנית ריאליטי של היכרויות בברזיל.

חוץ מלדגמן היא עובדת בארגון ללא מטרות רווח שעוזר לנזקקים וחסרי בית ויש לה קרוב למיליון עוקבים באינסטגרם. האם האבא של הילדה שלה יעקוב אחריה? אם זה תלוי בברונה – אין מצב. 

עוד באותו נושא: ניימאר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי