20 אלף דולר, דירה ורכב: כך מנסים הסעודים למשוך שחקנים לליגה ה-4

מודעה בספרד קוראת לשחקנים עד גיל 30 להצטרף לליגה החובבנית בערב הסעודית. התנאים מפתים למדי, אבל מי עונה לדרישות?

(גודל טקסט)

ערב הסעודית ממשיכה לנסות לפתח את הכדורגל המקומי ולא מסתפקת רק בליגה הבכירה, שם כוכבים כמו כריסטיאנו רונאלדו, קארים בנזמה, ניימאר ואחרים זכו למשכורות עתק. במדינה מבינים כי יש להניח יסודות מלמטה ומנסים לשפר את הליגות הנמוכות, ולכן מחפשים עכשיו שחקנים חצי מקצוענים לליגה הרביעית, בעזרת פלטפורמת התעסוקה הספרדית "פוטבול ג'ובס".

הסכומים אמנם לא מתקרבים לליגה הראשונה, אבל מדובר בתגמול נאה ביחס לליגה רביעית ובטח במשכורות גבוהות יותר מכפי שמציעים בליגות כאלה בספרד ובשאר רחבי אירופה.

במודעה מדובר על שכר נטו שנע בין 10 ל-20 אלף דולר עבור עונה של 10 חודשים. בנוסף, הסעודים ישלמו עבור הטיסות ומציעים לשחקנים, בית ורכב. כמו כן, לשחקנים שיגיעו יוסדרו ויזות באמצעות חתימה על חוזה מקצועני, ובנוסף יובטח להם בונוס במקרה של העפלה לליגה השלישית של ערב הסעודית בתום העונה.

הדרישות: כדורגלנים עד גיל 30, בכל העמדות, זמינים לנסיעה מיידית ובעלי כרטיס באתר טרנספרמרקט (או כרטיס שחקן מקבוצות קודמות). עליהם לצרף סרטון ביצועים ולהוכיח כי אין להם עבר פלילי.

המשכורות הכי גבוהות בכדורגל הסעודי:

1. כריסטיאנו רונאלדו – 200 מיליון יורו לעונה 2. קארים בנזמה – 100 3. ניימאר – 100 4. ריאד מחרז – 52.2 5. סאדיו מאנה – 40 6. קאלידו קוליבאלי – 34.7 7. סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' – 25 8. אלכסנדר מיטרוביץ' – 25 9. אמריק לאפורט – 24.5 10. מרצלו ברוזוביץ' – 24.2

עוד באותו נושא: כדורגל, ערב הסעודית

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי