פרה? ג'ורג'ינה רודריגס "ענתה" למבקרים עם תמונה חושפנית ששברה את הרשת

אחרי הביקורות הקשות שספגה בנוגע לגזרה שלה, זוגתו של כריסטיאנו רונאלדו החליטה "להשתיק" את הקנאים והעלתה לאינסטגרם אלבום לוהט שלא משאיר הרבה ספק: "אין לך תחרות, את מיס יוניברס"

(גודל טקסט)

הפעם האחרונה שהחצי השני של כריסטיאנו רונאלדו "כיכבה" במדורי הרכילות הייתה לאחר הדחת פורטוגל מהיורו, כשפנומן וזוגתו וג'ורג'ינה רודריגס נפשו בים האדום. תמונה אחת ששיתף הפורטוגלי גרמה במהרה לסערה ברשת ולמבול ביקורות על הגזרה של זוגתו: "עם כל הכסף שלה, לא ברור איך יש לה כזה ישבן של פרה", הותקפה. עכשיו, ג'ורג'ינה החליטה "להגיב".

בת ה-30 שיתפה תמונה שגרמה לסערה בקרב 61 מיליון העוקבים שלה, שקבעו שרונאלדו הוא בודאות "חובב ישבנים". ג'ורג'ינה העלתה תמונה שלה בחוטיני ששיגעה את הרשת וזכתה לתגובה הטובה מכולן: "ג'ורג'ינה רודריגס, את לא צריכה תחרות, את לא צריכה אף אחד שיכתיר אותך – את מיס יוניברס. יש לך את היופי המושלם", קבעו העוקבים והמעריצים. 

ג'ורג'ינה רודריגס | מסך אינסטגרם
ג'ורג'ינה רודריגס בחופשה | צילום מסך, אינסטגרם

חשוב לציין שמאז המעבר לסעודיה, לאשת הכדורגלן מיליוני עוקבים מוסלמים, שלמרות שהדת שלהם אוסרת לבוש שאינו צנוע, הם דווקא מפרגנים בתגובות, למרות הלבוש ה"פרובוקטיבי".

ג'ורג'ינה חיה את חיי העשירים והמפורסמים בצורה ראוותנית, לא סתם היא "קיבלה" סדרה בנטפליקס המתעדת את חייה. תמונות מהסוג הזה היא לא מרבה לשתף, אבל כנראה שאחרי ההדחה של בן הזוג שלה מהיורו, היא הרגישה צורך לעורר עניין סביבם ולקבל קצת תשומת לב ומחמאות. למה לא? 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי