בזמן שמאורו איקרדי אוכל את הלב, וונדה נארה חשפה את החזה בפני כולם

החלוץ שקע בדיכאון מאז הפרידה מאשתו ואם ילדיו - והיא קורעת את ארצות הברית ומתפשטת מול מיליוני העוקבים שלה באינסטגרם. צפו

(גודל טקסט)

וונדה איקרדי הודיעה לפני כשבועיים שהיא ובעלה מאורו איקרדי נפרדו סופית. בפעם המי יודע כמה השניים פירקו את החבילה לאחר שהיא החליטה שהספיק לה. בזמן שהיא מטיילת ועובר מיעד ליעד עם בנותיהם, החלוץ מבלה את ימיו באיסטנבול בניסיון להתמודד עם מה שנראה כמו סוף נישואיו השנויים במחלוקת והוא לקח את זה קשה מאוד ושקע בדיכאון, כפי שסיפרנו לכם בשבוע שעבר.

בניגוד אליו, אשת הכדורגלן בת ה-37 נהנית מהחיים ובזמן החופשה שלה עם הילדות היא עוררה עוד פרובוקציה. וונדה שיתפה סלפי שלה ללא חלק עליון, עם תחתוני חוטיני קטנטנים כשהיא מחזיקה את שדיה וחושפת פסי שיזוף מוגזמים תחת הכיתוב: "השמש חזקה ולכן אני משתמשת בהרבה הגנה". את האופציה להגיב לה על כך, סגרה מיס איקרדי על מנת ש-17 מיליון העוקבים שלה יחסכו ממנה את הביקורות. 

כזכור, וונדה ומאורו נשואים קצת יותר מעשור, כאשר לפני שנתיים כמעט ונפרדו לאחר פרשת הבגידה שלו בה עם השחקנית צ'יינה סווארס. השניים התגברו על המשבר, ובשנה האחרונה איקרדי עמד לצידה כמו סלע איתן כשהיא התמודדה עם מחלת הסרטן.

עכשיו, היא החליטה שכדאי להם להפריד כוחות כשכתבה בפני העוקבים: "החלטתי להיפרד, אבל לא נפסיק להיות משפחה. לנסות גם אלף פעמים כשיש אהבה זו לא טעות. אני לא מתחרטת על שום דבר, אבל היום אני צריכה להיות לבד. אין אשמים". האם זה הסוף? המדור מהמר באופן חד משמעי שלא. 

עוד באותו נושא: וונדה נארה, מאורו איקרדי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי