גרושתו של הכוכב במשבר: "הוא שרט אותה קשות‎, הבגידה הורידה אותה מהפסים"

היבה אבוק | צילום: אינסטגרם

זוגתו לשעבר של הכדורגלן המפורסם לא מצליחה להתמודד עם הפרידה המתוקשרת ומדאיגה את מיליוני העוקבים: "תפסיקו לעקוב אחריי, תהנו מהקיץ שלכם ותנו לי לשתות"

(גודל טקסט)

היבה אבוק, הידועה גם כגרושתו של אשרף חכימי, "מדאיגה" את הספרדים. כזכור, לפני שנה וחצי הואשם כוכבה של פ.ס.ז' באונס של צעירה בת 23 בצרפת, כשמיד לאחר מכן חשפה גרושתו ואם ילדיו שנפרדו עוד לפני המקרה שביזה אותה ואת ילדיהם. כיום, אבוק הפכה לאחת הסלבריטאיות הנרדפות ביותר על ידי העיתונות בספרד לאחר שהתחילה רומן סוער עם אלווארו מוניוז אסקסי המבוגר ממנה ב-21 שנה. 

מערכת היחסים בינה לבין רוכב הסוסים התגלתה מספר ימים לאחר שהרוכב נפרד ממריה חוסה סוארז, הצמודה שלו בשנים האחרונות, וזאת לצד שמועות על כך שהקשר שלו עם אשת הכדורגלן לשעבר- החל עוד קודם לכן. "אין מה לאשר או להכחיש. אין יותר מזה, תפסיקו לעקוב אחריי, תהנו מהקיץ שלכם ותנו לי לשתות", כתבה בחשבון האינסטגרם שלה והעבירה מסר לצלמי הפפראצי שרודפים אחריה לכל מקום אפילו כשהיא נופשת עם ילדיה. ב"מונדו דפורטיבו" כתבו בהמשך לדבריה: "הבגידה של חכימי בה גרמה לה לרדת מהפסים. הוא שרט אותה קשות והיא עכשיו מגיבה". 

חוץ מהחבר החדש שלה, הספרדייה היפה שמאושרת בכך שגרמה למוניוז להיפרד מבת הזוג, החליטה לעשות שינוי משמעותי בלוק. אבוק צבעה את שיערה לוורוד ופרסמה את התמונה בפני 1.6 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם. כל זה קורה אחרי הריאיון שנתנה ל"וניטי פייר", אז סיפרה פרטים עסיסיים מחייה האינטימיים. "אני אוהבת משחק מקדים. אני אוהבת כל דבר בסקס, אבל, מעל הכל, את המתח המיני עד שהוא מגיע לשיא. זה מרתק. כל המשחק המקדים הזה משגע אותי ואני מסוגלת להאריך אותו הרבה כי זה הזמן שבו הכל קורה ו"זה פיצוץ של פנטזיה", הסבירה אבוק.

עוד באותו נושא: אשרף חכימי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי