כמה עוקבים חדשים שווה מדליית כסף? הזינוק המרשים של רז הרשקו באינסטגרם

play
רז הרשקו על הפודיום עם מדליית הכסף האולימפית, פריז 2024 | רויטרס
רז הרשקו על הפודיום עם מדליית הכסף האולימפית, פריז 2024 00:54

אחרי ההישג המרשים, סגנית האלופה האולימפית התפוצצה גם ברשת החברתיות: "אנחנו בלתי ניתנים לעצירה - כנבחרת, כמדינה, כעם!"

(גודל טקסט)

רגע אחרי שהעפילה לגמר והבטיחה מדליה באולימפיאדת פריז 2024, לרז הרשקו היו כ-10,000 עוקבים באינסטגרם. כמעט יומיים לאחר הזכייה במדליית הכסף, סגנית האלופה האולימפית הכפילה את הכמות, כשנכון לכתיבת שורות אלה עוקבים אחריה ברשת החברתית למעלה מ-20,000 אנשים.

הפוסט שהעלתה עם מדליית כסף על הצוואר זכה לכמות עצומה של יותר מ-1,000 תגובות. הרשקו הנרגשת כתבה: "מדליית כסף במשחקים האולימפיים. השיר שמתנגן ברקע זה השיר ששמעתי במהלך כל ים התחרות. אנחנו בלתי ניתנים לעצירה – כנבחרת, כמדינה כעם! אין לי עדיין את המילים, פשוט תודה לכולם. על העידוד, התמיכה, האמונה והאהבה. זה שלכם כמו שזה שלי. אכתוב פוסט מסכם בהמשך, המון אהבה".

הרשקו בת ה-26 התבססה בשנתיים האחרונות כאחת הספורטאיות הבכירות של המשקל הפתוח בג'ודו הנשי העולמי, השיגה מדליית ארד באליפות העולם ב-2023 וזהב באליפות אירופה האחרונה, אחרי מדליות כסף בשתי האליפויות הקודמות. היא הייתה שותפה לארד הקבוצתי בטוקיו לפני שלוש שנים וכעת יש לה גם מדליה אישית ראשונה. היא לא הצליחה לעשות היסטוריה עם זהב ישראלי ראשון אי פעם בג'ודו והלכה בעקבות לניר וכמובן יעל ארד, שהשיגה את מדליית הכסף הראשונה בברצלונה 1992 והייתה זו שהעניק את המדליות ביום שישי בשאן דה מארס.

בעקבות ההישג, הרשקו זכתה למענק של 700 אלף ₪ נטו. במסיבת העיתונאים היא סיפרה: "תודה לכל מי שבא לכאן בשבילי. אני אוהבת את ארצי, את מולדתי. הצלחתי אחרי כל כך הרבה קשיים וטלאות וירידות, אבל גם עליות. הצלחתי להישאר באני העצמי שלי ולהאמין בעצמי תמיד. יש פה נבחרת מדהימה, אנחנו משפחה אחת וזה מה שדוחף אותנו הכי גבוה שאפשר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי