אנטונלה מסי שוב שברה את הרשת: "איך זה הגיוני שהיא נראית ככה?!"

אלוף העולם ואשתו תועדו על ידי צלמי הפפראצי במהלך חופשה פרטית - והעוקבים נדהמו לגמרי מהמראה החריג של אהבת חייו של הכדורגלן

(גודל טקסט)

הפעם האחרונה שאנטונלה רוקוזו כיכבה במדורינו הייתה אחרי הפציעה הדרמטית של מסי והזכייה בקופה אמריקה, אז הצליחה להדהים מיליונים של עוקבים עם פוסט מפתיע וחושפני מהחופשה המסורתית שלהם. עכשיו, מבלי לעשות דבר, היא הצליחה לעורר פעם נוספת סערת ענק ברשתות החברתיות בעקבות תמונת פפראצי שלה ושל הכדורגלן האגדי.

שברה את הרשת עם חוטיני לא אופייני. אנטונלה מסי | מסך אינסטגרם

במסגרת החופשה של הזוג הארגנטינאי עם החברים הטובים שלהם לואיס סווארס ואשתו סופי בלבי, על יאכטה מטורפת תחת השמש של פלורידה, אשת הכדורגלן תועדה מחוייכת ומפלרטטת עם בעלה. התמונה תועדה על ידי עדשות צלמי הפפרצי, מה שאומר: אפס פוטושופ ומאה אחוז נתונים טבעיים. בתמונה, אשת הכדורגלן מציגה גזרה לא הגיונית בעליל (בגיל 36 ואחרי שלוש לידות, כן?)

"עור חלק ומושלם, אפס צלוליטיס ואחוזי שומן נמוכים – הגוף של אנטונלה הוא מהיפים והשמורים שראינו", כך פתחו את "מהדורת הסלבס" בערוץ 5 הארגנטינאי.

"יש לאנטונלה רגליים לא פחות שריריות משל מסי והישבן הזה, מה איתו?", "נראה שכמו שהוא מבלה שעות על הדשא במגרש, אנטונלה גרה בחדר הכושר", כתבו העוקבים, שמשתגעים מהגזרה של אנטונלה ולא מבינים איך היא כזאת "מושלמת". "גזרה חסרת פגמים ושומן – כולה שריר, איך זה הגיוני שהיא נראית ככה?", המשיכו ותהו.

עוד באותו נושא: אנטונלה רוקוזו, ליאו מסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי