שינתה כיוון: אשתו של בוריס קליימן יוצאת לדרך חדשה ומסקרנת

אחרי שסגרה עסק לבגדי ילדים, ליאן ביצעה טוויסט מקצועי ופתחה עסק שעשוי לסייע לכם לנצל את החופשה המשפחתית שלכם עד תום

(גודל טקסט)

"תעשי רק מה שאת אוהבת" שרה גלי עטרי – ויש אשת כדורגלן שמזוהה עם המשפט הזה מאוד. קוראים לה ליאן קליימן ואם אתם לא נמנים בין 24 אלף העוקבים שלה באינסטגרם, אז כדאי לכם לעקוב ומהר. החצי השני של השוער בוריס קליימן צברה הרבה חוויות והפכה לחצי מקומית אחרי למעלה מחמש שנים ביוון וכעת היא החליטה להעביר את התורה הלאה.

בעבר, עוד כשהשניים החלו את הדרך מעבר לים כשקליימן שיחק בקפריסין, ליאן ניהלה מותג לבגדי ילדים יחד עם שותפה אך סגרה אותו. מאז, השניים רכשו מתחם דירות מפואר אותו הם משכירים לכל מי שמגיע ומחפש את החופשה החלומית. ואיך אומרים, עם האוכל בא התיאבון. אשת הכדורגלן האמביציוזית לקחה בשתי ידיים את העובדה שהפכה למומחית בכל הנוגע לאזורים הפסטורליים והחופים החלומיים של יוון, והחליטה לסייע לכל מי שרק ירצה, לסגור ולתכנן את החופשה המושלמת. 

"למי שלא יודע, אני גרה כאן כבר חמש שנים והדבר האהוב עליי הוא לנפוש ובסטייל", כתבה אשת הכדורגלן בחשבון האינסטגרם הפוטוגני שלה והמשיכה: "מי שסוגר אצלי תכנון חופשה, נהנה משיחת הכרות, המלצה על מלונות או וילות, המלצות ללוקיישנים מהממים באזור, שליחת לינקים עם כל הטברנות והמקומות השווים וזמינות בוואטסאפ לאורך כל החופשה שלכם". המדור רץ לסגור וויקנד יווני.

עוד באותו נושא: בוריס קליימן, ליאן קליימן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי