כתוב בכוכבים? בארגנטינה מנבאים חדשות קשות מאוד עבור ליאו מסי

אנטונלה וליאו מסי | צילום: אינסטגרם

אסטרולוגית מפורסמת בארץ מולדתו של הפרעוש חוזה עתיד רע עבורו: "אנטונלה על סף גירושים ממנו ופתיחת מערכת יחסים עם כוכב על אחר"

(גודל טקסט)

האם ליאו מסי עומד לקבל בקרוב בשורות רעות במיוחד? לפחות על פי התחזית של אסטרולוג מפורסם בארגנטינה- התשובה היא כן. מהוני וידנטה, אסטרולוגית ידועה במדינה הדרום אמריקאית, ציינה כי לפי ההורוסקופ, מערכת היחסים של הפרעוש יחד עם אשתו ואם שלושת ילדיו, אנטונלה רוקוזו, מתקרבת לסיום. אבל ההפתעה הגדולה בתחזית האסטרולוגית ממש לא נגמרת כאן.

ליאו מסי לצד אשתו אנטונלה
ליאו מסי לצד אשתו אנטונלה. המשפחה הייתה בראש סדר העדיפויות | Stephane Cardinale – Corbis / Contributor

"אנטונלה תהיה עם דיוויד בקהאם", הדהימה וידנטה והמשיכה: "מסי כבר השיג את כל מה שהוא רצה, הוביל את קבוצתו ונבחרתו לזכייה בהמון תארים, וכעת הוא פורש. הוא יתגרש בקרוב", התבטאה לגבי עתידו של האליל המקומי. רק נזכיר, כי גם בקהאם נמצא בזוגיות מפורסמת לצד ויקטוריה, אשתו ואם ילדיו כמובן. בכל אופן, ברחבי הרשת, כמו תמיד, הספקולציות החלו לחגוג.

במהלך משחקה של אינטר מיאמי נגד פואבלה המקסיקנית במסגרת גביע הליגות, מסי הפצוע נצפה יושב ביציע ומביט בטלפון הנייד שלו בעוד אנטונלה מנסה להציץ מהצד ולראות במה מדובר. "אפילו הטוב בהיסטוריה לא בטוח", הכריזו ברשתות החברתיות וציינו: "אנטונלה היא האדם היחיד בעולם שיכול לשלוט בשחקן הטוב בעולם".

אנטונלה מביטה במסך הטלפון של ליאו מסי | צילום: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי