אשת הכדורגלן חושפת את הקושי הגדול בחייה: "ידעתי שזה יכול לקרות, אבל נאבקתי"

קנדי אלכסה | צילום: אינסטגרם

זוגתו של הכדורגלן המפורסם שיתפה באומץ רב על החוויה הלא פשוטה שעברה והצליחה לרגש אנשים רבים ברחבי הרשת: "מזכירה לעצמי כל הזמן כמה אסירת תודה אני צריכה להיות"

(גודל טקסט)

אתם יודעים היטב שאשת הכדורגלן הכי לוהטת עבורנו באנגליה תמיד תהיה דנה וושצינה, ארוסתו של מנור סולומון. אבל, רגע אחרי שהזוג הישראלי עשה את המעבר ללידס בעונה הנוכחית, המדור שם לב לאשתו של הקשר ההתקפי של טוטנהאם ג'יימס מדיסון, שמסתמן שיחזור לשתף פעולה עם כוכב נבחרת ישראל בעונה הבאה. קנדי אלכסה, אשתו של האנגלי, היממה את 68 אלף העוקבים שלה עם גזרה מושלמת אחרי לידת תאומים. 

הדוגמנית וכוכבת הרשת בת ה-29 שיתפה פוסט המדבר על כך שהגוף שלה השתנה מהקצה לקצה אחרי שילדה 3 ילדים, 2 מהם באותו ההיריון. נשארו לה סימני מתיחה קשים בבטנה ובמקום להסתיר או להחליט לעבור ניתוח קוסמטי, היא חשפה אותם באומץ וכתבה על כך בפני העוקבים: "הרבה שואלות ושואלים אותי אם קיבלתי את הסימנים האלו מהיריון התאומים שלי, אז כן. הגוף שלי השתנה מהקצה לקצה".

קנדי המשיכה לחשוף את אשר על ליבה והוסיפה: "ידעתי שזה יכול לקרות אבל בכל זאת הופתעתי ונאבקתי לאהוב את הגוף שלי מחדש. יש לי עדיין רגעים שליליים שאני 'נופלת', אבל אני מזכירה לעצמי כל הזמן כמה אסירת תודה אני צריכה להיות שהצלחתי ללדת שלושה ילדים. זה פשוט קסם. גוף האישה הוא הדבר המדהים בעולם. תהיו קלות עם עצמכן ותפרגנו לעצמכן". אשת הכדורגלן זכתה לאלפי תגובות על כך שהיא מהווה "השראה" לכל אחת באשר היא, בין אם היא אמא, וגם בין אם לא. 

עוד באותו נושא: ג'יימס מדיסון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי