"הכי יפה על כדור הארץ": הכירו את אשת החלוץ, שחושבת ש"ישראל מדהימה"

היא אוהבת לצייר, לדגמן ולפקוד את חוף הים בנתניה. כשנשאלה על המצב בארץ, לא היססה: "יש כאן אווירה מיוחדת". לירון שרון עורכת לכם היכרות עם אשת השחקן שאמור לעשות קפיצת מדרגה בעונה הנוכחית

(גודל טקסט)

בהפועל חיפה עדיין מתמוגגים מהניצחון המרשים 0:4 על הפועל ירושלים, כשלצד התשבוחות למאמן רוני לוי ולגיא מלמד שכבש צמד, יש שחקן שעשוי לככב העונה באדום שחור והוא דמיטרי אנטילבסקי. הבלארוסי שהגיע למועדון בינואר, נפצע ולא שיחק יותר מידי בעונה שעברה, אך העונה אמור להיות פקטור מאד משמעותי ולתפוס מקום של קבע בהרכב.

לצידו של החלוץ בן ה-27 נמצאת בארץ אשתו היפייפיה, סאשה, ש"דואגת" לסובב ראשים, כך שהגיע הזמן לעשות לכם היכרות. אשת הכדורגלן מתגוררת עם בעלה ועם הבן שלהם בנתניה, שם היא מרבה לפקוד את חוף הים וליהנות מהשמש הישראלית ולהמם את העוברים והשווים עם הגזרה החלומית שלה.

סאשה מעדכנת את אלפי העוקבים שלה במצב בישראל וכשנשאלה אם היא מפחדת לחיות כאן, סיפרה בביטחון שלא והוסיפה ש"ישראל מדינה מדהימה. יש כאן אווירה מיוחדת".

מסתבר שמחוץ לכר הדשא לאנטילבסקי ואשתו יש תחביב מסקרן: לצייר. בסרטון לוהט במיוחד, הם הפגינו חיבה לצייר יחד על קנבס שעליו קיבלה החצי השני של החלוץ את המחמאה: "האישה הכי יפה על כדור הארץ".

חוץ מלהיות אישה של כדורגלן, אלכסנדרה היא מנהלת תיקי לקוחות ודוגמנית שמתחזקת חשבון אינסטגרם פוטוגני במיוחד. אם אתם עדיין לא עוקבים, אז למה אתם מחכים? זה הזמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי