גל רפאלוב חטפה ולא נשארה חייבת: ילדים עוקבים אחריך וזה מה שאתה מעלה?

הטיקטוקר מקס בחמן טען ש"ההתעסקות באוכל גורמת להפרעות אכילה" ואשתו של כוכב מכבי חיפה החליטה לענות לו: "בתור אחת שהתמודדה עם זה, להשוות אורח חיים בריא להפרעות אכילה זה פסול"

(גודל טקסט)

רגע לפני החגיגות החיפאיות בחתונה של שון גולדברג ורוני אלון אתמול (שני), גל רפאלוב קיבלה תגובה מהטיקטוקר מקס בחמן ולא נשארה חייבת. כידוע, אשתו של ליאור רפאלוב היא משפיענית רשת שעובדת סביב השעון מאז החזרה לישראל ומרבה לפרסם מתכונים בריאים.

על המתכון האחרון ששיתפה גל, של בייגלה כוסמין בריא שקיבל שלל תגובות אוהדות, הגיב לה בחמן וביקר אותה ואת ההרגלים הבריאים שהיא מקנה לעוקבים באינסטגרם.

גל רפאלוב | מסך אינסטגרם

בחמן כתב תגובה שצרמה לאשת הכדורגלן: "בסוף כל ההתעסקות הזאת באוכל גורמת להפרעות אכילה. ממתקים זה לא משהו פסול ואפשר לאכול אוכל לא בריא, די עם הצביעות – ממתקים ואוכל לא בריא זה הרבה יותר טעים".

גל לא נשארה חייבת ושיתפה סרטון בו התייחסה לדבריו של הטיקטוקר: "מקס היקר, נחשפתי כרגע לתגובה שלך, בדרך כלל אני לא מגיבה למילים שלא שוות התייחסות, אבל המשפט 'הפרעות אכילה' תפס את תשומת ליבי.

"בתור אחת שהתמודדה עם הפרעות כאלה ואחרות, לבוא ולהשוות אורח חיים בריא להפרעות אכילה זה דבר פסול בעיניי. לפי הסרטונים שאתה מעלה, אורח החיים שלך בכלל לא בריא, ילדים עוקבים אחריך ואתה ממליץ על גומי וסוכר ודברים פסולים שנכנסים לגוף. הייתי ממליצה לך להסתכל במתכונים שלי ולאמץ מתכון או שניים, סתם טיפ ממני אלייך, שיהיה לך יום טוב".

ואם לא ידעתם, חיפוש זריז בגוגל יילמד אתכם שסוכר הוא הגורם מספר 1 למחלות בעולם. המדור רץ להכין בייגל כוסמין של גל רפאלוב.

כזכור, מיס רפאלוב שיתפה בעבר כי סבלה מהפרעות אכילה.

עוד באותו נושא: גל רפאלוב, ליאור רפאלוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי