פאדיחה: זוגתו של כוכב ריאל מדריד הגיעה למשחק עם התחתונים של בעלה ‎

ברונה רוטה | צילום: אינסטגרם

אשתו של השחקן המפורסם התייצבה בסנטיאגו ברנבאו כדי לתמוך בבן זוגה, אך תיעוד שהיא העלתה לרשתות החברתיות "שרף" אותה וחשף את האמת

(גודל טקסט)

במציאות הקשה בה אנחנו חיים בשילוב הרשתות החברתיות שלרוב מציגות לנו מצג "שווא" או לפחות חלקי, תודו שלפעמים נחמד להיתקל בפאדיחה שקשורה לכוכבים הכי גדולים בעולם. אחרי ההדחה של נבחרת ברזיל מהקופה אמריקה בחודש יולי האחרון, סיפרנו לכם על זוגתו החדשה של רודריגו, הברזילאית ברונה רוטה. הבלונדה הלוהטת של החלוץ המוכשר היא מדריכת כושר, דוגמנית פיטנס וכוכבת רשת בעלת 1.4 מיליון עוקבים שפשוט לא ניתן להישאר אדישים אליה.

מאז, מערכת היחסים בין השניים התחממה, הוא מגיב לה על כל פוסט, היא מגיעה למשחקים, והוא אפילו כתב שהיא "האישה היפה והמושכת" ביותר ביקום ושהוא "בר מזל" שפגש אותה. הכל היה טוב ויפה, עד שלמשחק בשבת האחרונה הגיעה ברונה יחד עם טיינרה, אחותו של רודריגו שהייתה גם אחראית לצלם את אשת הכדורגלן על רקע הברנבאו. כל מה שברונה רצתה זו תמונה יפה עם חולצת המשחק שתעטר לה את הפיד. מה שהיא לא לקחה בחשבון, זה את התגובה של בן הזוג שלה "שחשפה" אותה לגמרי.

"מה זה, לקחת את התחתונים שלי!!!", הגיב רודריגו על הפוסט של זוגתו שהתפוצץ והפך ויראלי תוך דקות וזכה ללמעלה ממיליון (!) שיתופים. התגובה שלו חשפה את "הפאדיחה" שלה כשהיא הגיעה למשחק לבושה עם התחתונים של קלווין קליין ששייכות ללא אחר מכוכב הכדורגל. זוגתו הפגינה ביטחון עצמי בשמיים וממש לא התרגשה שחשף שהיא לובשת את תחתוני הגברים שלו והשיבה לו חזרה: "הבחור פשוט לא מבין את הקונספט של הלוק. אחרי כל זה, העוקבים האדוקים וגם אנחנו במדור מחכים בקוצר רוח לתמונה זוגית ראשונה על הפיד, לא משנה עם איזה תחתונים. 

עוד באותו נושא: רודריגו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי