ההתכתבות המצמררת: "הלוואי שהייתי אומרת לך לא, שלא נלך למסיבת הנובה"

הלב שבור לנצח | מסך אינסטגרם

גלי סגל בינימין, שהיא ובעלה הכדורגלן בן בנימין איבדו רגל בטבח, חשפה את ההודעות המצמררות עם שני גבאי ז"ל, שבישרה לה כי תתקיים מסיבה והציעה לה ללכת: "הלוואי שהייתי שומרת עלייך יותר טוב"

(גודל טקסט)

שנה חלפה מהטבח הנורא, במהכו הכדורגלן בן בינימין ואשתו שהייתה אז ארוסתו גלי סגל בינימין, ניצלו מהתופת של מסיבת הנובה ואיבדו כל אחד את רגל ימין בעקבות פיצוץ רימון במיגונית בה הם ניסו למצוא מחסה. מאז, הזוג עבר שיקום פיזי ונפשי, והספיק לנצח את החיים וכאמור להתחתן ולשמח מדינה שלמה.

התכתבות מצמררת | מסך אינסטגרם

גלי, שאיבדה בטבח את חברתה הטובה, שני גבאי ז"ל, שיתפה התכתבות מצמררת איתה, רק חודש ושבוע לפני המסיבה. "מה נשמע דרלינג? תקשיבי, יש באוקטובר פסטיבל של הנובה יחד עם המשרום. בואי נארגן צוות ונלך", כתבה שני לגלי, שהשיבה: "היי אהובתי, נשמע מעולה, תשלחי לי תאריך". את צילום המסך שיתפה בפני אלפי העוקבים והוסיפה "הלוואי שהכל היה אחרת, אחותי. "הלוואי שהייתי אומרת לך לא, שלא נלך. הלוואי שהייתי שומרת עלייך יותר טוב באותו יום, מחבקת אותך אלי ולא נותנת לך ללכת. הלב שורף מגעגועים אלייך", תייגה גלי את העמוד לזכרה של חברתה הטובה".

הבוקר (שני) העלתה גלי תמונה שלה מבית החולים לפני שנה וכתבה: "היום לפני שנה החיים שלי התהפכו מהקצה לקצה, כי באותו בוקר במיגונית לא רק איבדתי את הרגל, אלא גם חלק ממני נשאר שם. רק כשחווים משבר כזה מבינים שאין אופציה אחרת – רק להילחם ולשרוד. על בן בעלי למדתי שהוא הדבר הכי חזק בעולם, ושעם אהבה, אפשר להתגבר על הכל".

היא חתמה את דבריה ונפרדה מחברתה היקרה: "לעולם לא אשכח את היום הזה – שבו לא רק איבדתי את הרגל אלא איבדתי גם חברים וביניהם את שני גבאי הי"ד. מילים לא יצליחו להסביר את החור שנפער בלב מאז שהיא איננה. כמוה הלכו עוד כל כך הרבה אנשים יקרים וטובים. אני מאמינה שיש סיבה לכל דבר והתפקיד שלי הוא להנציח, לספר את הסיפור שלי ושל בן וגם את של אלה שלא יוכלו יותר לספר. יהיה זכרם ברוך".

עוד באותו נושא: 7.10, מלחמת חרבות ברזל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי