למעלה משני מיליון צפיות: האוהדת הלוהטת שיתפה סרטון שבו היא מתפשטת

ורוניקה רג'אק | מסך אינסטגרם

היא "רדפה" אחרי טום בריידי, מסתובבת עם שרשרת של מגן דוד ויש לה 7 מיליון עוקבים באינסטגרם. הפעם, ורוניקה הציגה מחווה לכוכבת הישראלית גל גדות והעלתה סקר בנוגע לענף הספורט האהוב בארה"ב

(גודל טקסט)

האוהדת הלוהטת בעולם, ורוניקה רג'אק, הצליחה שוב להשאיר את כולם בהלם. הכל התחיל מפוסט ששיתפה עם סקר מהו ענף הספורט הטוב בעולם. "נכון שפוטבול הוא הספורט הטוב על הפלאנטה?" שאלה מיס סלובקיה לשעבר את מיליוני העוקבים שלה באינסטגרם.

צפו במחווה

"זה השילוב המושלם של כיף, חטיפים ושחקנים שווים" הוסיפה וזכתה למטר של תגובות, רובן מעוקבים שהסכימו איתה, אך היו גם כאלה שחשבו שכדורסל והוקי הם ענפי הספורט הפופולריים בארצות הברית, ואחרים ששאלו מה נסגר בינה לבין טום בריידי.

לאחר מכן, ורוניקה, שמקפידה להסתובב עם שרשרת של מגן דוד, החליטה שצריך לעלות את מפלס הטמפרטורות ושיתפה סרטון בו היא מתפשטת ושזכה כבר ללמעלה משני מיליון צפיות.

המעריצה המושבעת של בריידי החליטה הפעם ללכת על מחווה לישראלית המפורסמת ביותר בכל הזמנים, גל גדות. ורוניקה פתחה הסרטון בכך כשהיא מורידה את הבגדים ונשארת רק עם חזייה וחוטיני.

לאחר מכן, היא לובשת את החליפה המזוהה עם הוונדרוומן שלנו תחת הכיתוב: "עכשיו אתם יכולים לישון בשקט. אני בדרך להגן עליכם מהנבלים שמחכים בין הצללים". כמה סימבולי המשפט הזה בנוגע לעם היהודי. בואי להציל אותנו ורוניקה, מחכים רק לך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי