אחרי הפרידה מהכדורגלן: הזוגיות החדשה והמפוצצת של הדוגמנית עדן פינס

עדן פינס | מסך, אינסטגרם

אחרי תקופה שבה הזמר אושר כהן והדוגמנית עדן פינס נראים צמודים מהרגיל, אבל מכחישים כל קשר לזוגיות, נראה שהשניים מעלים הילוך

(גודל טקסט)

הדוגמנית והמגישה עדן פינס והזמר אושר כהן נתפסו בחודש האחרון מבלים עם חברים משותפים באינספור אירועים ומקומות שונים. אלא שהשניים הכחישו כי מדובר בקשר רומנטי, והתעקשו כי מדובר בקשר חברי בלבד.

מקורבים לדוגמנית והמגישה היפהפיה, סיפרו למדור כי אושר מחזר נמרצות אחרי פינס, וכרגע היא רק נהנית מכל תשומת הלב ולא קורה שום דבר רומנטי מעבר לידידות. אלא שמאז עברו לא מעט מים בנהר ונראה כי החיזורים והזמן שהקדיש הזמר ליפה בנשים מתחילים להראות את אותותיהם.

למדור נודע כי העניינים בין השניים מתחממים והם כבר ממש לא רק ידידים והעבירו הילוך לקשר רומנטי, הם התחילו להגביר קצב ומתנהגים כמו זוג ומסתובבים ביחד, זאת למרות שפינס לא מוכנה עדיין לצאת בשום הצהרות רשמיות או הגדרות לזוגיות, אבל נראה שזה הולך לכיוון הזה, וזה רק עניין של זמן עד שיהפכו לפאוור קאפל.

כידוע, השניים מבלים לא מעט לאחרונה. בחודש שעבר הם היו בחופשה משותפת ונראו צמודים במסיבת יום ההולדת של אלין כהן. כזכור, פינס והכדורגלן הנורבגי מתיאס נורמן החליטו להיפרד באפריל, כחצי שנה לאחר שהתארסו.

עוד באותו נושא: מתיאס נורמן, עדן פינס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי