מה עומד מאחורי ההצעה של דניאל פרץ ונועה קירל? "הזוי שזה מה שטוענים"

דניאל פרץ, נועה קירל | מסך, אינסטגרם

יותר מחודש אחרי שהפתיעו והודיעו כי הם מאורסים, עדיין יש מי שחושב שהזוגיות של שוער הנבחרת והזמרת היא תרגיל: "הסוכנים סידרו את זה". המדור בדק את הסוגיה אחת ולתמיד וחזר עם תשובה נחרצת

(גודל טקסט)

הנשמות הטהורות ששמעו על הצעת הנישואים של נועה קירל ודניאל פרץ, אחרי שנה וחצי של זוגיות, מיהרו להציף בחודש האחרון את הרשתות החברתיות והכתבות השונות בתלונות כי מדובר בתרגיל יחצני.

בכל ידיעה שדיווחה על האירוסים המרגשים של שוער באיירן מינכ והזמרת המצליחה, במקום לכתוב ברכות ואיחולים לזוג המאורס הטרי, רבבות הגיבו כי הסוכנים סידרו את זה. שכן, קיימת בדיחה שרצה על קירל, על כך שהסוכן רוברטו מסדר לה בני זוג פוטנציאלים לפי רמת הפרסום שלהם.

אחרי האירוסים, קירל ופרץ מסרו: "הבינו שאנחנו לא מתעסקים ביח"צ ועושים מה שטוב לנו. זה היה רגע פרטי וקסום שלנו". על תגובתם צחקו העוקבים וכתבו: "מי שלא מתעסק ביח"צ היה אומר רגע אחרי האירוסים?", או אחר שכתב: "'לא מתעסקים ביח"צ' אמרה פיזית בזמן מסיבת עיתונאים". רבים אחרים צחקו שמדובר באירוסין שסודרו על ידי הסוכנים של השניים.

המדור בירר עם הסוכנים של קירל ולטענתם הם לא היו מודעים כלל להצעת הנישואים עוד לפני שהתרחשה, והתבשרו על כך רק אחרי האירוע המרגש. "זה הזוי שזה מה שאנשים טוענים" השיבו מקורביה של קירל. כך או כך, הזוג היפה מאורס כבר יותר מחודש, מאוהב ואנחנו מתרגשים ומחכים לחתונה.

עוד באותו נושא: דניאל פרץ, נועה קירל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי