האשימה את כוכב הכדורגל באונס, נתפסה בשקר ועשויה להיכלא בעצמה

לואיסה קרמלווה | צילום: אינסטגרם

ניסיון לתפירת תיק? לאחר שטענה שהכדורגלן המפורסם אנס אותה ופצע אותה פיזית מחוץ למועדון לילה, הדוגמנית עלולה להישלח למאסר בעקבות הגשת תלונת שווא

(גודל טקסט)

מגנה השמאלי של מילאן ונבחרת צרפת, תאו הרננדס, הואשם באונס בשנת 2017 על ידי דוגמנית האינסטגרם לואיסה קרמלווה. הדוגמנית הרוסייה טענה שהמקרה התרחש ברכב מחוץ למועדון לילה בספרד. בזמנו, כוכב הכדורגל בן ה-27 הודה כי היה ביניהם מגע מיני, אך הדגיש שהוא היה בהסכמה מלאה. מאוחר יותר הוכח שקרמלווה נפגעה בנפילתה מחוץ למועדון ולא על ידי הרננדס, לאחר סרטון שהובא ממצלמות האבטחה. 

כעת, מסתבר שיש התפתחות מעניינת כי מי שתעמוד למשפט תהיה קרמלווה באשמת הגשת תלונת שווא, כשהמשפט ייערך ממש אוטוטו, ב-28 באוקטובר 2024. הדוגמנית הרוסייה עשויה לקבל עונש של שנתיים מאסר בפועל (!) וקנס כספי של 15 אלף יורו. "הוא אנס אותי ופצע אותי בברך אחרי שדחף אותי החוצה מהרכב", סיפרה הדוגמנית לאחר התקרית, מה שהתברר כשקר מוחלט. 

היא טענה בפני העוקבים שלה באינסטגרם שהיא לא נעצרה וגם לא הואשמה בשום פשע נכון לעכשיו, אך בסוף החודש תהיה חייבת להתייצב למשפט במלאגה. עדיין לא ברור אם המגן בעל 4.7 מיליון העוקבים באינסטגרם יצטרך להגיע בעצמו לתת עדות, או שלאור הלו"ז הצפוף שלו- סרטון וידאו שלו מדבר, יספיק. כך או כך, הוא יצא נקי לחלוטין מהסיפור הזה, וכבר קרוב לשלוש שנים צמוד חזק לזואי קריסטופוני, זוגתו האיטלקייה הפצצה ואם בנו. 

עוד באותו נושא: תאו הרננדס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי