התיעוד שמוכיח: אשת הכדורגלן נצפתה מנשקת גבר אחר באמצע הרחוב

וונדה איקרדי | צילום: אינסטגרם

נראה כי זוגתו לשעבר של השחקן המפורסם מצאה לעצמה מהר מאוד פרטנר חדש להתנחם בזרועותיו, זאת בצל תהליך הגירושים המכוער אותו השניים עוברים ממש בימים אלו

(גודל טקסט)

עכשיו זה סופי ורשמי. ביולי האחרון הודיעו וונדה ומאורו איקרדי, הזוג הכי שנוי במחלוקת בכדורגל העולמי, על ההחלטה הסופית להתגרש- ובארגנטינה מדווחים שהמסמכים הדרושים לכך כבר נחתמו. במקביל, דלפה תמונה שרצה ברשתות החברתיות של אשת הכדורגלן הפרובוקטיבית מתנשקת עם גבר אחר באמצע הרחוב. הבחור בר המזל הוא לא אחד מהראפר הארגנטינאי, לה ג'נטה, איתו החליפה נוזלים הגרושה הטרייה של החלוץ.

כזכור, עוד בזמן שהייתה נשואה לאיקרדי, שמה של וונדה נקשר לראפר אחרי שכיכבה בקליפ רותח במיוחד שלו והיא הכחישה את הכל- ועכשיו אחרי התמונה שהופצה ברשת, כבר אין לאן לברוח. הכוכבת בעלת 17 מיליון העוקבים באינסטגרם התייחסה לקשר שלה עם הזמר המפורסם: "לה ג'נטה ואני הפכנו לחברים מאוד קרובים. היה עניין בינינו ואנחנו כבר לא בקשר טוב", סיפרה מיס איקרדי ביום ראשון האחרון בראיון לסוזנה חימנז.

הדברים האלו הגיעו רגע לפני שהתמונה שלה מתנשקת איתו הפכה להיות מרוחה בכל מדורי הרכילות וגם על התמונה הוויראלית היא לא היססה להגיב בסטורי: "על נאמנות משלמים בנאמנות, על בגידה משלמים עם מרחק". ואיך הגיב הכדורגלן? עוד לא אמר מילה, אך חסם כל גישה של אשתו לשעבר ואם בנותיו לחשבונות הבנק שלו ולכרטיסי האשראי רגע אחרי שנחת בארגנטינה לנפוש עם הילדות. 

עוד באותו נושא: וונדה איקרדי, מאורו איקרדי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי