ללא ידיעתו של רונאלדו: הסלפי ה"סודי" ששבר את הרשת

image0 – 2024-10-10T175909.386 |

רגע לפני שהכוכב ונבחרתו פוגשים את פולין במסגרת ליגת האומות, דיילת אוויר נרגשת התביישה לבקש תמונה מהפנומן בעת שנתקלה בו בשדה התעופה. התוצאה המשעשעת לפניכם

(גודל טקסט)

נבחרת פורטוגל תפגוש את פולין ביום שבת הקרוב במסגרת ליגת האומות באיצטדיון הלאומי בוורשה, ובדרך לשם- סיפור משעשע בחסות כריסטיאנו רונאלדו, התפשט כמו אש בשדה קוצים ברשתות החברתיות. דיילת האוויר האוקראינית אלה לצ'ינסקה, בסך הכל התלהבה כמו רוב בני האדם כשנתקלה בפנומן הפורטוגלי שעבר בשדה התעופה בסלובקיה בדרך לפולין, שם נתקלה בו במקרה במסגרת עבודתה. 

אלה לא הצליחה להשיג סלפי אמיתי, אך הייתה מלאת תושייה ויצירתיות כדי לצלם את רונאלדו ברקע. התוצאה: התמונה שלה הפכה ויראלית וגרמה לה להתפוצץ ברשת. כולם החלו לעקוב אחרי הסלובקית היפייפיה שמדלגת לה בין שדות תעופה וזכתה כבר ל-14 אלף עוקבים, מספר שרק עולה ועולה בזמן ששורות אלו נכתבות. רק כדי שתבינו את המימדים: לפני הסלפי היו לה 450 עוקבים (!), כאשר הפוסט שלה זכה לאלפי שיתופים, לייקים ומתקרב לאלף תגובות.

"כשאת מאתרת את כריסטיאנו רונאלדו אבל ביישנית מדי כדי לבקש סלפי", כך כתבו בחשבון של 433, "הבית של הכדורגל" אחריו עוקבים 75 מיליון עוקבים. גם הדיילת החביבה שיתפה את התמונה אצלה לאור הבקשות החוזרות של עוקביה שהתמונה צריכה להישאר לנצח בפיד ולא רק בסטורי. בניגוד לכריסטיאנו- מז'ואאו קונסואלו היא דווקא הצליחה להשיג תמונה. התוצאה לפניכם. 

עוד באותו נושא: כריסטיאנו רונאלדו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי