הכדורגלן שנרכש ב-80 מיליון יורו יוצא עם כוכבת פורנו: "הוא ממש מאושר"

כבשה את ליבו | מסך אינסטגרם

השחקן שהיה אמור להפוך לכוכב על והפך ל"פלופ", מנהל מערכת יחסים עם שחקנית בסרטים למבוגרים בלבד: "לא אכפת לו מה אנשים חושבים". על פי הדיווח, השניים עברו לגור ביחד והוא כבר הכיר אותה לילדיו

(גודל טקסט)

ניקולא פפה נחשב להבטחה גדולה בכדורגל העולמי והציפיות היו בהתאם באוגוסט 2019, כשהצרפתי נרכש על ידי ארסנל עבור כ-80 מיליון יורו, והפך לרכש היקר בתולדות התותחנים. חמש שנים חלפו ופפה שנחשב ל"פלופ הגדול של הפריימרליג" משחק כיום בגיל 29 בוויאריאל. בקיץ האחרון חשף בראיון את הקשיים שהיו לו, וכעת מסתבר שגם בחייו האישיים מאוד סוער.

פפה יוצא כבר חמישה חודשים עם טיאנה טראמפ, כוכבת פורנו שמשחקת בסרטים למבוגרים בלבד. הרשתות החברתיות לא משקרות והבחורה שמופיעה אצלו בסטורי היא בת הזוג החדשה שלו, שכאמור עבדה חזק בתעשיית הפורנו בשנים האחרונות.

על פי דיווחים בצרפת, "ממש לא אכפת" לפפה מה חושבים על החברה החדשה שלו ומה מרכלים עליה מהצד. הוא "מאושר", מתגאה בה ואפילו הילדים שלו כבר מכירים אותה היטב.

סיפור האהבה הזה מתרחש פחות משנה אחרי שנפרד מהאקסית שלו ואם ילדיו, פאני בי. טיאנה, שמחזיקה ב-1.4 מיליון עוקבים באינסטגרם, כבר עברה להתגורר עם הכדורגלן באחוזתו המפוארת בוולנסיה. כוכבת פורנו שהפכה לאשת כדורגלן? זה עוד לא היה לנו, והנה החיים מוכיחים לנו שהכל אפשרי.

עוד באותו נושא: ניקולא פפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי